بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و شهردار اردبیل از دریاچه...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و شهردار اردبیل به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان از دریاچه شورابیل بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید گفت: هدف از این بازدید کمک به تامین حقابه رودخانه بالیخلو چای از محل خروجی آب دریاچه شورابیل بود تا از این طریق به حیات رودخانه کمک نماییم.

مهندس عباس جنگی مرنی رودخانه بالیخلو اردبیل را یکی از زیباترین مکانهای دیدنی شهر اردبیل عنوان کرد که همه ساله تعدادی از مردم کشورمان از آن بازدید می کنند و همه باید برای حفظ زیبایی این رودخانه کمک نماییم.

وی تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد در یک کار مشترک برای همیشه سهم آب حیات رودخانه بالخلوچای از مخزن ذخیره شورابیل برابر استانداردهای زیست محیطی تامین شود .

مهندس جنگی مرنی اظهار داشت: با این تصمیم که ایده و طرح موضوع توسط کارشناسان شرکت آب منطقه ای صورت گرفت، دو هدف اصلی پیگیری می شود اولی حفظ حیات رودخانه و اعاده سهم زیست محیطی این پهنه مهم آبی و دومی کمک به توسعه و رونق گردشگری آبی است .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: رونق گردشگری آبی پیرو تفاهم نامه مشترک بین دو وزارتخانه نیرو و گردشگری است که در تابستان سال 98 مبادله شد و این موضوع هم اکنون در دستور کار جدی شرکت آب منطقه ای قرار گرفته است .

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به احداث زیر ساخت های گردشگری آبی در دریاچه شورابیل و حاشیه بالخلوچای اردبیل توسط شهرداری و حمایت شرکت آب منطقه ای از این موضوع، با انجام تصمیمات گرفته شده شاهد توسعه فضاهای گردشگری در شهر اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل نیز در این بازدید با قدردانی از توجه شرکت آب منطقه ای اردبیل برای حفظ حیات رودخانه بالیخلو، انجام برنامه های مشترک برای حفظ زیباییهای این رودخانه را کارساز عنوان کرد.

دکتر حمید لطف اللهیان اظهار داشت: با همکاریهای مشترک بین شرکت آب منطقه ای اردبیل و شهرداری و گسترش ایده های خلاقانه در آینده شاهد توسعه فضاهای مناسب شهری برای استفاده مردم عزیز خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات