یزد صاحب پارک دوچرخه‌سواری می شود / خرید ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ساخت پارک دوچرخه سواری یکی از برنامه‌های مهم کمیسیون خدمات ومحیط زیست شهری این شورا و در دست اقدام است که نقش مهمی در نشاط و سلامتی شهروندان خواهد داشت.
حمیدرضا قمی روز دوشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران افزود: ین پارک با امکانات مورد نیاز به یک فضای مناسب و امن برای دوچرخه‌سواری شهروندان علاقه‌مند تبدیل می‌شود.
وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی با همکاری بخش‌خصوصی و در چارچوب مقررات جزو برنامه‌های مهمی است که توسط شورای اسلامی در مناطق صورت می‌گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: برای تامین سلامتی و نشاط شهروندان باید در کنار این شورا و مسوولان شاهد مشارکت بخش‌خصوصی و علاقه‌مندان برای تحقق اهداف مناسب فرهنگی و ورزشی باشیم.
قمی همچنین به اهمیت همکاری سازمان‌ها و نهادها به خصوص فنی و حرفه‌ای در ایجاد پارک مهارت‌آموزی برای کودکان و نوجوانان و همچنین سازمان فرهنگی ورزشی برای تحقق اهداف فرهنگی تاکید کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد،  بهره‌گیری از امکانات به روز بر اساس شرایط به خصوص کلیپ‌های آموزشی در راستای عرضه آموزش‌های مورد نیاز شهروندی را ضروری ذکر کرد که توسط کمیسیون فرهنگی پیگیری می‌شود.
قمی همچنین به اقدامات این شورا در مبارزه با کرونا و اتفاقات پس از آن اشاره کرد و گفت: این شورا برای پیشگیری و مبارزه با این بیماری منحوس اکثر تلاش‌های لازم را در خدمت به مردم برداشته و این برنامه‌ها ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در این ارتباط برای کمک به شهروندان، شهرداری منابعی را با مصوبه شورا در اختیار بانک‌ها قرار داد تا وام قرض‌الحسنه بر حسب ضرورت به آسیب‌دیدگان از کرونا قرار دهد که همچنان ادامه دارد.
این مسوول تاکید کرد: تفاهم با سمپاد به منظور دریافت ایده مدیریت شهری از دانش‌آموزان، اضافه کردن ۱۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا جدید با اعتبار بیش از   ۳۰ میلیارد تومان و همچنین طرح شهر هوشمند جزو برنامه‌های اصلی است.
قمی اظهار کرد: در زمینه شفاف‌سازی در ابعاد مختلف به دنبال تحقق  شهر هوشمند هستیم که تاکنون برای اجرای آن اقدام شده و بدون شک با جدیت به دنبال انجام کامل آن در راستای خدمت به عموم شهروندان هستیم و همکاری دیگران نیاز است .
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد همچنین به ایجاد پایگاه حیوانات بلاصاحب با مساحت بیش از پنج  هزار مترمربع خبر داد که به مرحله نهایی رسیده و برای تحقق کامل آن پیگیری مناسب در دست اقدام است .
به گفته قمی، یکی از مباحث مهم سرمایه‌گذاری، موضوع پردیس سینمایی است که با مشارکت حوزه هنری به تصویب رسیده و در زیربنای ۶ هزار مترمربع احداث و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد .
وی در خصوص حسابرسی مالی شهرداری اظهار کرد: طبق مقررات به شهرداری مهلت داده شده که موضوع برای شفاف‌سازی پیگیری و نتیجه اعلام شود و  تا حصول اصلی به دنبال آن هستیم .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات