برگزاری جلسه بررسی مسایل و مشکلات شبکه آبیاری و زهکشی مغان با...

با حضور فرماندار بیله سوار و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در جلسه ای مسایل و مشکلات شبکه آبیاری و زهکشی مغان بررسی شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر در تامین آب شبکه مغان هیچ مشکلی نداریم تصریح کرد: خوشبختانه در تامین موقع آب اراضی شبکه آبیاری و زهکشی مغان در سالزراعی جاری مشکلی نداشته ایم.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به انجام اقدامات اساسی در حفظ و نگهداری شبکه جهت انتقال و توزیع آب در بین زارعین در محدوده شهرستان بیله سوار اظهار داشت: لایروبی کانال و زهکش ها بطول ۱۶ کیلومتر و اصلاح وبازسازی و مرمت جاده سرویس کانال اصلی برای تردد زارعین و عوامل توزیع آب بطول ۵۵ کیلومتر از جمله این اقدامات می باشد.

وی با اشاره به همت و تلاش امور منابع آب مغان و شرکت بهره برداری جهت تامین آب مورد نیاز زارعین شبکه آبیاری و زهکشی مغان اظهار داشت: تمامی تلاش ما این است که آب در طول شبکه به تمامی زارعین برسد و کمبودی از این حیث مشاهده نگردد.

مهندس جنگی مرنی توزیع عادلانه آب در طول شبکه آبیاری و زهکشی مغان را از بزرگترین اهداف و برنامه های شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف که تمامی اراضی واقع در محدوده این شبکه به بهترین شکل از نعمت آب برخوردار باشند دائما در تلاش هستیم.

فرماندار شهرستان بیله سوار نیز در این جلسه ضمن رضایت مندی  از اقدامات و عملکرد شرکت آب منطقه ای گفت: تامین به موقع آب در سالزراعی جدید به لحاظ قرار گرفتن اراضی شهرستان بیله سوار در انتهای شبکه آبیاری و زهکشی مغان در خصوص مدیریت شبکه مورد تاکید ماست.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات