تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسان

تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسان

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان از تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در استان ها کم خطر تا ۳۰ تیر و در سایر استان ها تا ۳۰ مرداد امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی محمد عبدی‌قهرودی سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان از تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در استان‌های سفید تا تاریخ ۳۰ تیر و در سایر استان‌ها تا تاریخ ۳۰ مرداد امسال، خبر داد.

بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی سرپرست دفتر توسعه مهندس ساختمان، اعتبار پروانه‌های اشتغال به کار مهندسی، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در استان‌هایی که حسب اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت سفید (کم‌خطر) قرار دارند حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه و در سایر استان‌ها تا تاریخ ۳۰ مردادماه امسال تمدید شد.

همچنین، حسب اعلام سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان با توجه به درخواست‌های رسیده از برخی از استان‌ها مبنی بر تمدید مهلت مذکور و به منظور رعایت حداکثری بهداشت عمومی و در راستای سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین به دلیل تاخیر در برگزاری برخی دوره‌های آموزشی موردنیاز، اعتبار پروانه اشتغال به کار متقاضیان موصوف در استان‌هایی که حسب اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت سفید (کم خطر) قرار دارند حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه و در سایر استان‌ها تا تاریخ ۳۰ مردادماه امسال تمدید شد.

این بخشنامه پیرو بخشنامه‌های قبلی به شماره ۱۸۲۹۶۰ / ۴۳۰ مورخ ۱۴ اسفند ۹۸ و ۷۲۴۶ / ۴۳۰ مورخ دوم اردیبهشت ۹۹ صادر شده است. بدین‌معنا که تمامی مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی که تاریخ اعتبار پروانه آنها از تاریخ اول بهمن ۹۸ به پایان رسیده، می‌توانند بدون نیاز به تمدید پروانه تا زمان‌های تعیین شده نسبت به ارایه خدمات مهندسی اقدام کنند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان یک انجمن در شهر سنندج می باشد

      نظرات