دستغیب: پارک‌های محله‌ای جدید در منطقه سه شهرداری شیراز طراحی و اجرا می‌شود

دستغیب: پارک‌های محله‌ای جدید در منطقه سه شهرداری شیراز طراحی و اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سید احمدرضا دستغیب» با تاکید بر تحقق شعار مردم محوری شورای پنجم و با اشاره به بازدید دوره ای صورت گرفته از منطقه سه شهرداری شیراز با هدف بررسی و رفع مشکلات با همراهی مهندس طهماسبی شهردار و یاوران شورای منطقه، اظهار داشت: در این بازدید وضعیت آسفالت، پیاده‌روها و آخرین اقدامات انجام گرفته در خصوص پارک های جدید الاحداث واقع در خیابان جهانگردی و همچنین تعریض و مرمت کوچه سرسره سعدی و بهسازی آسفالت آن مورد بررسی قرار گرفت.
بازدید از خیابان کاوه و انبار منطقه که به زودی به پارک محله‌ای تبدیل و در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت موضوع دیگری بود که در بازدید این عضو شورای اسلامی شهر شیراز مورد توجه قرار گرفت.
بررسی وضعیت خیابان منتهی به ترمینال کاراندیش از دیگر مواردی بود که دستغیب به آن اشاره داشت و گفت: بررسی آسفالت‌های اخیری که در قسمت‌های مختلف شهرداری انجام شده از لحاظ کمی و کیفی ، مورد تاکید شورای اسلامی شهر شیراز است.
او با اشاره به بررسی وضعیت پروژه باغ ملی شیراز، یادآور شد: باغ ملی به زودی مورد بازسازی و بهسازی قرار خواهد گرفت و به صورت یک باغ با قدمت تاریخی و با تاکید بر حفظ راه اندازی  نگارخانه و درختان کهن آن در اختیار خانواده ها و عموم مردم قرار خواهد گرفت.
پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات