تعامل سازنده ما خدمتگزاران مردم و مجمع نمایندگان مردم استان ،...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در نشست با مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تعامل سازنده ما خدمتگزاران مردم و مجمع نمایندگان مردم استان ، رفاه بیشتر مردم و پیشرفت استان را درپی دارد..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه گلستان ، در این جلسه مهندس سید محسن حسینی با سپاس از مجمع نمایندگان و دبیر این مجمع که در اولین هفته های آغاز به کار مجلس شورای اسلامی و علیرغم تراکم کاری ، فرصت طرح مسائل را به مدیران شرکت آب منطقه ای دادند ، مسائل معتنابه آب استان را در بخشهای مختلف سیمای منابع آب ، حفاظت و بهره برداری و طرحهای توسعه تشریح کرد.

وی عنوان کرد : از مشکلات اساسی استان ، از طرفی پایین تر بودن معنادار سرانه درآمدی استان نسبت به متوسط کشور است و از طرف دیگر پایین تر بودن سرانه پتانسیل آب استان نسبت به متوسط کشور. لذا لازم است تعاملات همه جانبه و مطالعه شده در مدلهای پیشرفت استان از جمله افزایش بهره وری آب ، سرعت بیشتر طرحهای توسعه و استفاده از آبهای نامتعارف مانند آب دریای خزر صورت گیرد.

در لین نشست که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، آقای رحمت الله نوروزی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اهمیت بالای آب در گلستان بعنوان استان کشاورزی و نیاز به رفع مشکلات و عقب ماندگیهای استان از جمله اشتغال و درآمد ، از اهتمام مدیریت آب استان به هماهنگی در جهت توسعه استان سپاسگزاری کرد.

آقایان مهندس سنگدوینی و دکتر منتظری نمایندگان گرگان و آق قلا ، نوروزی نماینده علی ابادکتول ، مهندس کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر ، دکتر شادمهر نماینده گنبدکاوس و دکتر آریانپور نماینده مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه ،  مسائل عمومی استان و اختصاصی حوزه انتخابیه خود در زمینه آب را مطرح کردند.

همچنین در این جلسه آقایان گیلک معاون طرح و توسعه ، خسروی مدیر دفتر برنامه ریزی و فرمانی رئیس گروه مدیریت عملکرد و مسئول ارتباط با مجلس شرکت آب منطقه ای نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات