مهندس راهزادی خبرداد: کهگیلویه و بویراحمد در محدوده قرمز مصرف برق قرار گرفته است

مهندس راهزادی خبرداد: کهگیلویه و بویراحمد در محدوده قرمز مصرف برق قرار گرفته است

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نگرانی خود از مصرف بی رویه برق در این استان، از قرارگرفتن این استان در محدوده قرمز مصرف برق کشور خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شکرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد روند افزایشی نگران کننده ای بخود گرفته و اکنون این استان به همراه سه استان و یک کلان شهر کشور از پُر مصرف کننده ترین استان های کشور در حوزه برق مصرفی است.

وی میزان مصرف برق در این استان در ساعات اوج بار را 380 مگاوات با رشد هشت درصدی مصرف عنوان و اظهارداشت: شهرستان گچساران با 145 مگاوات بالاترین میزان مصرف برق را در استان کهگیلویه و بویراحمد بخود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مطابق نقشه پهنه‌بندي مصرف برق كشور، این استان به همراه سه استان و يك كلان شهر در محدوده قرمز مصرف برق قرار گرفته است.

راهزادی با بیان اینکه براساس این نقشه، استان های خراسان شمالي، سمنان، قزوين و كهگيلويه و بويراحمد به همراه کلان شهر مشهد در محدوده قرمز مصرف قرار دارند، خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم مشترکین با رعايت الگوي صحيح مصرف در این استان، شرايط را براي بازگشت به وضعيت سبز و پايدار و جلوگيري از اعمال محدوديت فراهم كنند.

مشترکین، مصرف برق خود را 10 درصد کاهش دهند

وی گفت: مشترکین برق در استان کهگيلويه و بويراحمد باید براي بازگشت به شرايط سبز، مصرف برق خود را به ميزان 10 درصد كاهش داده تا با عبور از وضعيت اضطرار، امكان بهره‌مندي همگاني مردم اين استان از نعمت فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مشترکین برق در استان لازم است با رعايت الگوي صحيح مصرف، از خاموشی های ناخواسته برق جلوگیری کنند.

راهزادی افزود:‌ عمده‌ترين راهکارهای رعایت الگوی مدیریت مصرف، تنظيم دماي كولرهاي گازي بر روي عدد 24 ، استفاده از دور کُندِ كولرهاي آبي ، استفاده نکردن از وسايل پُرمصرف برقی مانند ماشين‌هاي لباسشويي و ظرفشويي، اتو و جاروبرقي در ساعات اوج بار شبكه، حداقل به ميزان کاهش مصرف پنج درصدی است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات