افزایش بیش از ۷۸ هزار متر مربعی سرانه فضای سبز در جنوب غرب تبریز

افزایش بیش از ۷۸ هزار متر مربعی سرانه فضای سبز در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی با اعلام این خبر افزود: با تملک باغات و زمین های با کاربری فضای سبز ۷۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع به سرانه فضای سبز جنوب غرب تبریز افزوده شده که این میزان در ادامه افزایش نیز خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز یکی از ضرورت های این منطقه از تبریز بوده، گفت: شهرداری منطقه هفت با تملک باغات و زمین ها در پی توسعه فضای سبز در این منطقه بوده که بخشی از فضای سبز این بخش از تبریز با توسعه شهر و الحاق روستاها در معرض نابودی بودند و از سوی دیگر فعالیت شرکت ها و کارخانه ها و صنایع پتروشیمی، سلامت شهر و هوای تمیز جنوب غرب را تحت تاثیر قرار می دهند.

سلیمی با بیان اینکه شهرداری با تملک باغات و زمین ها سعی در حفاظت از فضای سبز و توسعه آنرا دارد، در ادامه اظهار داشت: باغات لاله با ۳۰ هزار متر مربع، فاز دو پارک خانواده با ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع، فاز یک پارک مختاروند با هزار و ۸۰۰ متر مربع و پارک مهر ولایت دو با ۳۵ هزار متر مربع تملک شده و به صورت مرحله ای در دست احداث بوده و پس از اتمام عملیات در اختیار شهروندان جنوب غرب تبریز قرار خواهند گرفت.

شهردار منطقه۷ همچنین یادآور شد: توسعه فضای سبز و احداث پارک ها محدود به این موارد نبوده و همچنان تعداد دیگری زمین مراحل تملک خود را طی می کنند که پیش بینی می شود سال جاری، سالی سبز برای مردم این منطقه از تبریز باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات