کاهش حوادث شهروندی مهم ترین بخش در حوزه HSE است

کاهش حوادث شهروندی مهم ترین بخش در حوزه HSE است

اکرم سادات مرتضوی در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی #صبح_سیلک با اشاره به ضرورت رعایت مسایل ایمنی و بهداشت در مبحث پسماند شهری افزود: شهروندان با اجرای طرح تفکیک از مبدا و جداسازی زباله های عفونی و خطرساز مانند سرنگ ها و خرد شیشه ها علاوه بر کاهش آلودگی های زیست محیطی، به حفظ سلامتی پاکبانان و مصونیت آنان از ابتلا به بیماری های مثل هپاتیت، کزاز و... کمک شایانی می کنند.

وی به فعاليت هاي اين معاونت در حوزه HSEاشاره كرد و اظهار داشت : تمام فعالیت های شهرداری متناسب با موضوعات بهداشت و محیط زیست بوده، از این رو این نهاد را می توان متولی HSE دانست.

مرتضوی افزود: بازدید روزانه از واحدهای شغلی، تهیه وسایل حفاظت فردی، آموزش چهره به چهره پرسنل، تهیه کپسول های اطفای حریق، حفر چاه ارت و اتصال سیستم ها به آن جهت جلوگیری از برق گرفتگی، اجرای واکسیناسیون در برابر بیماری های شایع و صدور پرونده الکترونیک از مهم ترین اقدامات HSEدر بخش تاسیسات شهری است.

وی تصریح کرد: در بخش تنظیف و فضای سبز نقش نظارتی بر پیمانکاران ذیصلاح موقع بستن قرارداد اعمال می شود تا با استخدام افراد توانمند و انجام معاینات سالیانه سلامت کارگران تضمین شود و با ارایه آموزش های مستمر، میزان بیماری های شغلی در درازمدت کاهش یابد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات