اعتبار سه میلیارد تومانی برای احداث خروجی بولوار کشاورز به شهید چراغچی

اعتبار سه میلیارد تومانی برای احداث خروجی بولوار کشاورز به شهید چراغچی

اعتبار سه میلیارد تومانی برای احداث خروجی بولوار کشاورز به شهید چراغچی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در آیین افتتاحیه بولوار کشاورز مشهد، اظهار کرد: بولوار کشاورز تا میدان مصالح فروشان یکی از مناطقی است که بار ترافیکی زیادی دارد و مشکلات زیادی را برای ورودی خیابان های کشاورز پنج، سه، یک و ۹ ایجاد کرده است.
وی افزود: باتوجه به تاکیدات فراوان شهردار مشهد، سرانجام این بولوار ۵۰ متری به طول حدود هزار ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دو باند تند رو و کند رو افتتاح شد.
شهردار منطقه دو مشهد با بیان اینکه حدود سه هزار متر کانال در این منطقه احداث شده است، بیان کرد: این کانال به جمع آوری آب های سطحی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
قربانی خاطرنشان کرد: همچنین میدان کشاورز در این منطقه نیز با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان در دست احداث است و ظرف چند ماه آینده فضای سبز مورد نیاز در این میدان ایجاد خواهد شد.
وی اضافه کرد: نیازمند ایجاد دو پل در توس ۳۱ و ۴۹ هستیم، تا بار ترافیکی در این منطقه کاهش پیدا کند.
شهردار منطقه دو مشهد با بیان اینکه همواره پروژه های زیادی در حاشیه شهر و بولوار توس افتتاح خواهیم کرد، گفت: از دیگر پروژه های در دست احداثمی توان به پارک کودک اشاره کرد.
قربانی ادامه داد: همچنین نیازمند اعتباری در حدود سه میلیارد تومان برای احداث خروجی بولوار کشاورز به شهید چراغچی هستیم، زیرا در گذشته برای دسترسی به این مسیر باید به میدان فهمیده مراجعه می کرد اما این خروجی سبب کاهش بار ترافیکی و تصادفات خواهد شد.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات