اتمام پروژه های نیمه تمام سیاست گذاری اول بودجه شهرداری در سال جاری است

اتمام پروژه های نیمه تمام سیاست گذاری اول بودجه شهرداری در سال جاری است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ، علیرضا باقریان معاون اداری مالی شهرداری مرکز مازندران در گفت و گویی با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در مجموعه شهرداری ، اظهار داشت: فعالیت های موثر در کسب درآمد و توجه ویژه به اجرای بخشنامه های مربوطه ، شفافیت مالی و درآمدی و کاهش هزینه ها از رویکردهای مهم این معاونت است.

وی بستر سازی مناسب برای کنترل بودجه را مورد توجه قرار داد و افزود: راهکارهای مناسب برای کسب درآمد و تقویت منابع درآمدی مد نظر قرار خواهد گرفت.بی تردید سمت و سوی نگاه بودجه ریزی شهرداری ساری نیل به امیدآفرینی در میان شهروندان خواهد بود.

باقریان با اشاره به بدهی 1300 میلیارد تومانی شهرداری از دوره گذشته اشاره کرد و گفت: به دلیل انباشت بدهی‌ها، متاسفانه حجم زیادی از وقت و انرژی مجموعه شهرداری ساری ، صرف حل این مشکل شده است.

معاون مالی و اداری شهرداری ساری گفت: میزان درآمد شهرداری در فروردین 99 را مطلوب ارزیابی کرد و پیگیری اخذ وام بانکی مصوبه شورای شهر ساری را برای اتمام پروژه‌های شهرداری، از جمله پی گیری های  این معاونت برشمرد.

وی به معوقات بانکی شهرداری از دوره گذشته اشاره کرد و گفت: تسویه حساب معوقات بانکی نیز از دیگر اقداماتی است که این معاونت در شمار فعالیت‌های خود قرار داده است.

باقریان  اتمام پروژه های نیمه تمام را از سیاست گذاری های بودجه شهرداری در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: در بودجه امسال پروژه های نیمه کاره مانند پروژه پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل، فاز سوم ابن شهرآشوب و نیروگاه زباله سوز بصورت ویژه پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: نیروگاه زباله سوز پروژه ای ملی محسوب شده و تلاش و دغدغه مجموعه شهرداری بر این است که بتوانیم بودجه مورد نیاز اتمام این پروژه را با حمایت مدیران استانی و شهرستانی و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر از منابع دولتی تامین کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به تاکیدات شهردار ساری ، مبنی بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی جهت اجرای پروژه ها ، این امر سهم بسزایی در کاهش هزینه های شهرداری نیز خواهد داشت.

معاون اداری مالی شهرداری ساری با اشاره بر لزوم رعایت نظم و انضباط اداری در مجموعه شهرداری گفت: حقوق متقابل شهرداری و شهروندان، تکریم ارباب رجوع و شفافیت اداری و مالی همواره مورد تاکید مدیریت شهری است.

وی حقوق متقابل شهرداری و شهروندان، تکریم ارباب رجوع و شفافیت اداری و مالی را نیز از  تاکیدات مدیریت شهری عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات