پیام مدیرعامل آب منطقه ای به مناسبت فرارسیدن هفته صرفه جویی

مهندس رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته صرفه جویی یکم تا هفتم تیرماه، پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس رشیدی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی از یکم تا هفتم تیرماه، در متن پیام آورده است:

آب، نعمت بی نظیر خداوند، جلوه زیبایی و طراوت و مظهر پاکی و زلالی و در واقع، دلیل اصلی ادامه هستی است. در نبود آب، از زیبایی‌های دنیای طبیعت خبری نخواهد بود. آب جوهر خلقت، ریشه تمام زیبایی ها و اساس زندگی در جهان هستی است. پس بیایید هفته صرفه جویی در مصرف آب را قدر بدانیم و با هم‌یاری یکدیگر، در استفاده بهینه از این ماده پرارزش کوشش کرده، از مصرف بی رویه آن بپرهیزیم .

مهندس رشیدی افزود: برای آن که آب سالم و بهداشتی به منزل ما برسد، باید هزینه های هنگفتی صرف احداث سد، منابع ذخیره آب، تصفیه خانه، خطوط انتقال، شبکه های توزیع شهری و... گردد .

وی ادامه داد: مصرف بی رویه آب، باعث آلودگی آب سالم می شود و در اثر نبود آب در طبیعت، آلودگی محیطی به آسانی پدید می آید و در پی آن، بیماری ها در شهرها و روستاها شیوع پیدا می کند. از این رو، شایسته است انسان آب را به اندازه نیاز به خدمت بگیرد .

مدیرعامل آب منطقه ای در انتها به این مطلب اشاره نمود که؛ آب از با ارزش ترین و حیاتی ترین آفریده‌های خداوند است که بی آن، شور و نشاط و تحرک موجودات امکان ندارد. پس باید قدر این نعمت را بدانیم و آن را بیهوده مصرف نکنیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات