پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بمناسبت هفته صرفه جویی در...

مهندس اسماعیل افشاری ؛مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان ، در پیامی به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق ،هم استانی ها را به این امر خداپسندانه دعوت نمود و از آن ها خواست در هر مکان و زمانی مصرف آب را در بخش های مختلف اعم از شرب ، صنعت و کشاورزی مدیریت نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در متن این پیام آمده است :

آب، اولین و حیاتی ترین ماده مورد نیاز موجودات روی زمین است که نقشی اساسی در زندگی آنان ایفا می کند، چنان که خداوند، آن را مهم ترین عامل حیات و زندگی می داند.

استفاده بهینه از آب، موجب بهره مندی از فعالیت های اقتصادی مناسب و سامان دهی اقتصاد کشور می شود.
بار دیگر و همزمان با آغاز فصل تابستان، هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق همچون سال های گذشته یادآور دقت و حساسیت در مصرف این نعمت می گردد .

هر چند، در سال های اخیر ورود سامانه های بارشی، اندکی افزایش یافته اند ولیکن کماکان کمبود منابع آب زیرزمینی در دشتهای استان احساس می شودو هشدار بحران کم آبی سر می دهد با امید به اینکه همه باهم تشنگی زمین را دریابیم و در راستای حفظ ذخایر آبی کوشا باشیم و با مصرف بی رویه ،کشاورزان و بهره برداران آینده را فراموش نکنیم، چرا که رسالت ما حفاظت از این نعمت بزرگ الهی است.

شرکت آب منطقه ای زنجان نیز در این راستا با تمام توان درهفته صرفه جویی مصرف آب و برق ،دست به اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیشتری زده است تا همگان را از بحران کم آبی آگاه و مطلع نماید .

امیدوار، بتوانیم در سال جاری نیز با الگوبرداری از شعار مقام معظم رهبری ضمن کمک به جهش تولید، در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب و برق گام های موثری برداریم.

اسماعیل افشاری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات