بازدید نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور در امور مجلس شورای اسلامی با هیئت همراه و نیز شهردار و جمعی از مسئولین محلی از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا ( در حال احداث)

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به چشم‌انداز  اقدامات در سال 99 اشاره کرد و افزود: مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها در صدرا باید جبران شود.

ابراهیم عزیزی بر به‌کارگیری توان دستگاه‌های اجرایی، مدیریت استان و ظرفیت نمایندگان برای به بار نشستن پروژه‌های ضروری  تأکید کرد و افزود: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب برای مردم صدرا ضروری است با اجرای این پروژه‌های نگرانی مردم برطرف می‌شود.

وی به تخصیص و پیگیری دستگاه‌های اجرایی  برای اتمام  پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا اشاره کرد و اذعان داشت: تأمین اعتبار موردنیاز جهت بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا نیازمند  هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی این شهر همچون شرکت عمران صدرا، آبفا شیراز شهرداری صدرا هست و در این راستا قول مساعد از جانب هر سه دستگاه یادشده را جهت به بهره‌برداری رساندن پروژه ذکرشده تا پایان شهریورماه دریافت کرد.

در این بازدید رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه از زمان تحویل زمین و اجرای تأسیسات و تجهیزات تصفیه‌خانه شرق صدرا گفت : تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا جزء پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید تخصیص اعتبار کامل داشته باشد.

بهمن بهروزی افزود: این تصفیه‌خانه در اولویت اول پروژه‌ها قرارداد و در صورت تأمین اعتبار موردنیاز این پروژه مهم در اواخر شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهزاد پرنیان، شهردار صدرا گفت: با اقدامات پیش‌بینی‌شده، سال 99 سال عمرانی برای صدرا است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات