مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز، خوزستان زرد/ مشترکان صرفه جویی کنند

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز، خوزستان زرد/ مشترکان صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: مصرف برق استان کهگیلویه و بویراحمد در محدوده قرمز مصرف قرار دارد که لازم است برای حفظ پایداری شبکه برق، کاهش مصرف در دستور کار مشترکین قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد: بر طبق نقشه مصرف برق کشور روز شنبه (31 خرداد)، استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه 5 استان دیگر در محدوده قرمز مصرف قرار گرفته که مشترکان می توانند با کاهش 10 درصدی مصرف برق خود، از حالت قرمز خارج و به پایداری شبکه برق کمک کنند.
وی بیان کردن در همین روز استان خوزستان و کلانشهر اهواز نیز در وضعیت زرد مصرف قرار گرفتند و لزوم کاهش 5 درصدی مصرف از سوی مشترکین برای رسیدن به وضعیت سبز در این استان ضروری است تا در این شرایط کرونایی در امر برق رسانی خللی ایجاد نشود و خاموشی ها ناخواسته ناشی از فشار به شبکه، رخ ندهد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: پیک مصرف برق در روز شنبه در دو استان تحت نظارت این شرکت 7 هزار و 551 مگاوات بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 3.5 درصد رشد را نشان می دهد.
دشت بزرگ با درخواست از مشترکین برای رعایت الگوی مدیریت مصرف برق؛ تاکید کرد: از مصرف کنندگان تقاضا می کنیم که برای بالا بردن امنیت شبکه و کاهش خاموشی ها در این گرمای شدید و حفظ آسایش مردم که برای مقابله با کرونا در منزل مانده اند، مصارف غیر ضروری خود را از ساعات اوج مصرف برق (14 تا 17 و 21 تا 23) به سایر ساعات شبانه روز منتقل کنند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات