برای امن ماندن یزد در مقابل کرونا مشارکت می‌کنیم


رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اطراف شهر یزد را استانی‌هایی با وضعیت قرمز کرونا احاطه کرده و با همین دلیل نیاز است ستاد استانی کرونا در راستای امن ماندن شهر یزد اقدام کند.
به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر یزد با بیان اینکه کرونا در حال بازگشت به استان و شهر یزد است، اظهار کرد: اطراف شهر و استان یزد را شهرهایی با وضعیت قرمز کرونا احاطه کرده است به‌طوری‌که شهروندان این شهرها مداوم در حال سفر به یزد هستند.
وی افزود: عمده بیمارانی که در بیمارستان‌های استان‌های یزد و به‌ویژه شهر یزد بستری می‌شوند، مربوط به افراد غیربومی است که این موضوع برای شهروندان یزدی خطرآفرین تلقی می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه مسئولان ستاد استانی کرونا در زمان شیوع این بیماری اقدامات مطلوبی انجام داده‌اند که قابل‌تقدیر است، تصریح کرد: لازم است ستاد استانی کرونا در این بازه زمانی نیز توجه ویژه‌ای به موضوع داشته باشد و با به‌کارگیری روش‌های مطمئن از بحرانی شدن شرایط شهر یزد جلوگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه امن بودن شهر یزد در مقابل کرونا یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در این بازه زمانی انجام شود، خاطرنشان کرد: هرکجا که نیاز به مشارکت شهرداری و شورای شهر باشد آماده همکاری هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات