همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی در کوه‌پارک برگزار  ...

همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی در کوه‌پارک برگزار ...

همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی در کوه‌پارک برگزار می‌شود/ کمربند جنوبی می‌توانست نقش حیاتی در ترافیک شهری ایفا کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از پروژه «کوه‌پارک» که به همراه جمعی از معاونان شهردار و مدیران شهری انجام شد، اظهارکرد: پیشتر بازدیدهای مختلفی از پروژه کمربند جنوبی مشهد داشتیم؛ پروژه‌ای که سالها قبل عملیات اجرایی آن شروع شد و سپس بنا به دلایلی شاهد توقف آن بودیم.

بهاروند افزود: اگر پروژه کمربند جنوبی به سرانجام می‌رسید، نقش حیاتی در ترافیک شهری و کم‌شدن آلودگی مشهد ایفا می‌کرد ولی مصلحت بوده که فعلا انجام نشود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به پروژه کوه‌پارک اشاره کرد و با بیان اینکه اقدامات خوبی برای تبدیل این فضا به کاربری‌های مختلف در حال اجراست و طرح مناسبی برای آن تهیه شده است، گفت: با همت و تلاش مستمر عوامل مجموعه، پروژه پیشرفت خوبی داشته و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد تصریح کرد: پروژه کوه‌پارک میتواند نقش بسزایی در ترویج و توسعه فرهنگ حمل‌ونقل پاک و دوچرخه‌سواری داشته باشد؛ خوشبختانه حدود 5.5 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در پروژه پیش‌بینی شده که فضای بسیار مناسبی برای دوچرخه‌سواری خانوادگی و همگانی است.

بهاروند افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط مناسب و تکمیل زیرساخت‌ها، هرچه زودتر شاهد برگزاری همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی در کوه‌پارک باشیم.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، گفت: نظارت مستمر این مجموعه برروی پروژه‌ها سبب شده که پروژه‌های عمرانی نه تنها براساس برنامه زمان‌بندی، بلکه زودتر از موعد هم به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات