معرفی برترینهای صنعت ساختمان

معرفی برترینهای صنعت ساختمان

http://www.bananews.irدومین جشنواره برترین های صنعت ساختمان در رشته های انبوه سازی، بلند مرتبه سازی، آپارتمان سازی، مجتمع های چند منظوره، هتل سازی، مجتمع های ویلایی، مجتمع های گردشگری، ساختمانهای اداری و عمومی، ساختمانهای مدرن، طرح آتی و نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده در محل هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، در جشنواره برترین های صنعت ساختمان از نظر ارزش خلق شده پروژه های ساختمانی برای ساکنین و استفاده کنندگان آن به عنوان موضوع محوری مورد توجه هیات داوری جشنواره قرار گرفته بود. هیات داوران این جشنواره از اساتید دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از خبرگان آکادمیک و اجرایی صنعت ساختمان بودند که با بازدید های میدانی و بررسی گزارشهای مستند نسبت به طرحها و پروژه ها ابراز رای کردند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در رشته انبوه سازی با اجرای شش هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر و شرکت سرمایه گذاری و مسکن صنایع کیش در رشته بلند مرتبه سازی با اجرای برج های ساحلی کیش به عنوان برترین معرفی شدند. همچنین در رشته ساختمانهای مدرن گروه توسعه فنی و مهندسی بام به دلیل اجرای پروژه بام جمشیدیه و نیز شرکت توسعه آینده پارس در رشته طرح آتی در پروژه باغ بهشت به عنوان برترین معرفی شدند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در رشته مجتمع های ویلایی در پروژه ستاره کیش، معاونت عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در رشته ساختمانهای عمومی و اداری در پروژه بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادشده موفق به کسب رتبه برترین شدند. علاوه بر این شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در رشته مجتمع های گردشگری در پروژه بام چالوس و نیز شرکت انبوه سازی مسکن و ساختمان سازی صالحی در رشته آپارتمان سازی از دیگر برترین های این جشنواره معرفی شدند.

برپایه این گزارش هتل قصر مشهد در رشته هتل سازی در پروژه هتل بین المللی قصر طلایی و در رشته مجتمع های تجاری چند منظوره از سوی شرکت برج تجاری آلتون ، برج تجاری این شرکت در این جشنواره به عنوان برترین دست یافتند. همچنین مشاور کیفیت گروه توسعه فنی و مهندسی بام به عنوان بهترین مستند ساز معرفی شد.

 

    نظرات