ممانعت از 103 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 2 شهرداری قزوین

ممانعت از 103 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 2 شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در خرداد ماه امسال اظهار کرد: واحد اجرائیات منطقه دو  در این ماه اقدامات متعددی را در زمینه ممانعت از ساخت و ساز و تعمیر غیرمجاز، اجرای حکم، ارائه اخطار کتبی جهت تعطیلی کار، اخذ تعهد کتبی از متخلفین، جمع آوری وسایل متخلفین، ارائه اخطار کتبی به مغازه داران و غیره انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا یکی از اقدامات مهم این واحد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز بوده است که در این ماه بالغ بر 103  مورد بوده است.

مدیر مطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان قزوینی باید در ساخت و سازها و تعمیرات ساختمانی خود قوانین شهرداری را رعایت کنند و براساس قوانین موجود ساخت و سازهای خود را انجام دهند.

فدایی فر خاطرنشان کرد: شهروندان در زمینه ساخت و ساز از لحاظ قانونی توجیه می شوند ولی باز هم عده ای به قوانین اعتنا نکرده و تخلفات مختلفی را انجام می دهند.

وی افزود: امیدواریم با افزایش قانون مداری شهروندان که تا حدود زیادی هم توسط بسیاری از همشهریان انجام می شود دیگر شاهد دستور ممانعت ساخت و ساز هیچ بنایی نباشیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات