دوره ی جدید آموزش مقدماتی اطفای حریق برای داوطلب مرد برگزار خواهد شد

دوره ی جدید آموزش مقدماتی اطفای حریق برای داوطلب مرد برگزار خواهد شد


پیامبر اکرم (ص) : « هرکس گروهی از مسلمانان را از خطر سیل و یا آتش سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می شود » ( میزان الحکمه 8 3694 و الکافی 5-55-3 )

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه ی خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، رییس سازمان آتش نشانی از آغاز دوره ی جدید آموزش مقدماتی اطفای حریق در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت خبر داد .

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش نشانی به ضرورت فعالیت های پیشگیرانه قبل از وقوع حوادث و همچنین تاثیر آن بر کاهش حوادث و صرفه جویی اقتصادی برای اقشار مختلف جامعه، اشاره داشت و گفت: ارتقای سطح فرهنگ ایمنی جهت مقابله با حوادث مختلف اعم از حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی و کسب مهارت های لازم در زمینه پیشگیری و رویارویی با حوادث برای تمامی اقشار مختلف جامعه بدیهی و واضح است .

وی با بیان اینکه حوزه آموزش سازمان آتش نشانی همه روزه آموزش های ایمنی و آتش نشانی را در دوره ها و اقشار مختلف اعم از دانش آموزان، زنان خانه دار، کارکنان ، کارگران و .... در دستور کار خود دارد، افزود: در سال 98 بالغ بر 58 هزارو 304 نفر آموزش های ایمنی و آتش نشانی را در سطح استان گیلان آموزش دیدند که از این تعداد 11 هزار و 496 نفر از نونهالان و کودکان مهد کودک های شهر رشت بوده اند .

مومنی از آغاز دوره رایگان آموزش مقدماتی اطفای حریق برای داوطلبین مرد در این سازمان خبر داد و از کلیه ی علاقمندان اعم از بانوان و آقایان برای شرکت در این دوره های آموزشی دعوت کرد .

همین گزارش حاکی است: محتوای دروس ارایه شده در این دوره های آموزشی شامل: تئوری حریق ، آشنایی با خاموش کننده های دستی، امداد ونجات، کمکهای اولیه، آمادگی در برابر زلزله، کف وکف سازها، ایمنی خانه و خانواده، ایمنی برق و عملیات اطفای حریق خواهد بود که علاقمندان میتوانند جهت آمادگی با شماره 33461619 تماس حاصل نمایند .

شایان ذکر است: این دوره آموزشی از روز شنبه 7 تیر ماه از ساعت 9:30 دقیقه در مکان  بلوار دیلمان- خیابان امام علی (ع)- ده متری گل ارغوان- ایستگاه 14 آتش نشانی سازمان آتش نشانی رشت آغاز خواهد بود


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات