انضباط شهری هدف بازگشت طرح ترافیک

هاشمی با یادآوری اینکه شهرداری در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، بدون اینکه هیچ مرجع رسمی اعم از وزارت صنعت، بهداشت و کشور کمک مستقیمی کرده باشد، تنها از محل اعتبارات ستاد ملی کرونا به همه حوزه‌های شهرداری، چهار ماه است که در تلاش برای مهار کرونا در شبکه حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: هیچ‌کس به هزینه‌کرد شهرداری در این مدت توجهی نکرده است؛ تنها توصیه کردند که شهرداری بهتر است این کارها را انجام بدهد؛ اما هر برنامه‌ای باید تامین مالی بشود؛ اتوبوس هم باید تولید یا وارد شود و به تاکسی هم باید تسهیلات پرداخت شود. معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اجرای طرح ترافیک فقط به منظور کنترل آلودگی هوا نیست، افزود: این اشتباهی است که گاهی وزارت بهداشت هم مرتکب می‌شود، در حالی که طرح ترافیک با هدف نظم و انضباط شهری اجرا می‌شود و تنها مساله ما آلودگی هوا ...

متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

    منبع خبر

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات