معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند تعداد پروانه‌های ساختمانی صادره در 3 ماه اول سال 99 نسبت به زمان مشابه در سال قبل ،23 درصد افزایش یافته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند تعداد پروانه‌های ساختمانی صادره در 3 ماه اول سال 99 نسبت به زمان مشابه در سال قبل ،23 درصد افزایش یافته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند یکی از اصلی‌ترین راهکار در زمینه تشویق متقاضیان به اخذ پروانه ساختمانی و رعایت ضوابط قانونی را اطلاع‌رسانی ، شفافیت در عوارض شهرسازی،ایجاد بسته های تشویقی مناسب و فرهنگ سازی عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه در بیشتر شهرها با رکود ساخت و ساز روبرو هستیم، ولی صدور پروانه ساخت نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است .

وی یكي از راهكارهاي نظارت بر ساخت و ساز های صورت گرفته در سطح شهر را اخذ پروانه ساختمانی عنوان کرد وافزود: هرچه آمار صدور پروانه هاي ساختمانی صادر شده افزایش یابد نتيجه آن شهري زيبا و ايمن تر خواهد بود .

احسان نوذری معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند آمار پروانه های صادر در سه ماه اول سال 99 را 203مورد عنوان کرد و افزود:در طی سال جاری این نهاد با آسان کاری، تسریع و تسهیل در رویه‌های قانونی امور مربوط به صدور پروانه شاهدافزایش صدور پروانه ساخت و ساز بوده است.

معاون فنی و شهرسازی صدور 225 پروانه مسکونی و تجاری ،1مورد پروانه صنعتی ،1مورد پروانه فرهنگی و جهانگردی ،80مورد عدم خلاف ،159مورد تمدید پروانه و139مورد پایانکار را از مهمترین فعالیتهای واحد صدور پروانه شهرداری عنوان کرد و افزود:همکاری و تعامل دوسویه بین مردم و دستگاههای خدمت رسان از جمله شهرداری از عوامل موثر و ضروری در نیل به تحقق شهری آباد و زیبا است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات