قطار مسکن‌مهر در ریل افتتاح اما...

قطار مسکن‌مهر در ریل افتتاح اما...

http://www.bananews.irبرگ دیگری از انتظار در مسکن‌مهر برای رسیدن خدمات سکونتی، این بار در سایت اطلاع‌رسانی دولت ورق خورد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) طی ماه‌های اخیر رسانه‌ها از جمله روزنامه دنیای‌اقتصاد، تلاش کردند با انعکاس جزئیات کمبودها در پروژه‌های مسکونی‌مهر، مسوولان را به تسریع در خدمات‌رسانی دعوت کنند تا وعده‌ای که اوایل امسال برای بهره‌برداری از حجم زیادی آپارتمان مسکن‌مهر در تابستان عنوان شده بود، سرموقع محقق شود.

یکی از این وعده‌ها برای تهران بود که مقرر شده بود چیزی در حدود ۲۰ هزار واحدمسکونی‌مهر در شهرهای جدید اطراف تحویل متقاضیان شود.اما در حال حاضر برخی پروژه‌های بزرگی که در این شهرها ساخت‌شان به پایان رسیده هنوز امکان افتتاح‌شان فراهم نشده است.وزیر راه‌وشهرسازی روز گذشته در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی دولت در این باره اعلام کرد: واحدهایی که از سوی پیمانکاران ترکیه در شهر جدید پرند ساخته شده، مدت زمانی است که به اتمام رسیده اما به دلیل مشکلاتی که در زمینه آب و برق دارد، هنوز افتتاح نشده و به مردم تحویل داده نشده است. نیکزاد در عین حال، همزمان با این مصاحبه، به سایت وزارتخانه‌اش نیز چنین گفت: قطار مسکن‌مهر روی ریل افتتاح‌ها قرار گرفته و به سرعت در حال نزدیک‌شدن به خط پایان است.

 

 

    نظرات