تعریض جاده زباله‌گاه مرکزی و احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی، دو پروژه مهم عمرانی منطقه ۶

تعریض جاده زباله‌گاه مرکزی و احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی، دو پروژه مهم عمرانی منطقه ۶

به گزارش شهریار، به منظور پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های عمرانی مختلف سطح منطقه ۶ تبریز بازدید و اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ گفت: به منظور ارتقاء زیرساخت های شهری و به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان غرب تبریز، پروژه های عمرانی مختلفی در سطح منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: انجام همزمان عملیات زیرسازی معابر با پروژه آسفالت، در راستای بهبود وضعیت معابر منطقه با حضور اکیپ های چندگانه آسفالت از جمله کوی های صنعتی، سطح محلات منطقه به ویژه مناطق کم برخوردار از جمله اولویت های برنامه های اجرائی این منطقه است.

احمدزاده در ادامه به اجرای پروژه تعریض جاده زباله گاه مرکزی و احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی به عنوان دو پروژه مهم عمرانی منطقه اشاره کرد و ادامه داد: از جمله دیگر پروژه های عمرانی در حال اجرا منطقه، اجرای عملیات جدول گذاری و جدول کشی در چندین نقطه از سطح حوزه با هدف هدایت روان آب های سطحی شهر تبریز است.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: اجرای عملیات لوله گذاری آب خام در چندین فاز مختلف نیز با هدف صرفه جویی در مصرف آب و حفظ و گسترش فضای سبز غرب تبریز از دیگر پروژه های مهم این منطقه می باشد که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

در این بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر در جریان روند اجرای پروژه های عمرانی منطقه قرار گرفت و ضمن قدردانی از پیگیری مدیریت منطقه در راستای پویایی قابل تحسین روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی با آغاز فصل کاری سالجاری از زحمات و تلاش های شهردار منطقه به علت توزیع متوازن و عادلانه خدمات محله ای در سطح حوزه در جهت تأمین رفاه ساکنین محلات غرب تبریز تقدیر و تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات