آماده سازی محل جدید نگهداری سگ‌های بلاصاحب

آماده سازی محل جدید نگهداری سگ‌های بلاصاحب

سگ‌های بلاصاحب در مکان جدید درنظر گرفته شده از تغذیه مناسب و واکسیناسیون برخوردار خواهند بود و این مجموعه توسط تیم کارشناسی سازمان مدیریت پسماند و با مشارکت موسسه ‌های مردم نهاد اداره می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  احد یوسفی با اشاره به تدوین برنامه‌ های جدید در زمینه سگ‌های بلاصاحب اظهار کرد: مبنای کار بر این است که در عین حفظ آرامش و امنیت شهروندان سگ‌های بلاصاحب از یک حقوق اولیه برخوردار باشند و بتوانند شرایط زیست طبیعی خود را دنبال کنند.

وی افزود: ما به دنبال یک زیست مصالحت آمیز برای سگ‌های بلاصاحب هستیم که شهروندان را نیز خطری تهدید نکند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اعلام خبر آماده‌سازی محل جدید برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب تصریح کرد: تلاش بر این است که این مرکز مورد بهره‌برداری قرار گیرد و حیوانات به ویژه سگ‌های بلاصاحب در این مکان تحت نظارت، نگهداری شوند.

وی گفت: سگ‌های بلاصاحب در این مکان  از تغذیه مناسب، واکسیناسیون برخوردار خواهند بود و توسط تیم کارشناسی سازمان مدیریت پسماند و با مشارکت موسسه‌های مردم نهاد اداره می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: خودروی ویژه‌ای برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر ارومیه در نظر گرفته شده و توسط اکیپ مجرب و آموزش دیده به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و اسکان آنها در محل اقدام خواهند کرد.

وی گفت: شهروندان نیز می‌توانند مشکلات خود را در زمینه سگ‌های بلاصاحب به سازمان مدیریت پسماند گزارش دهند و با مشارکت سازنده سازمان را همراهی کنند.

یوسفی تاکید کرد: نیاز به مشارکت شهروندان در امر جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های بلاصاحب با سازمان مدیریت پسماند یک امر ضروری است؛ سازمان به این همکاری جهت پیشبرد اهداف خود و مدیریت هرچه بهتر نیازمند است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات