انتصاب نماینده های مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی در شهرها و روستاهای خوزستان

انتصاب نماینده های مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی در شهرها و روستاهای خوزستان



در راستای توسعه خدمات و یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب خوزستان نمایندگان مدیرعامل در حوزه اجرایی و خدماتی شهرها و روستاهای خوزستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حکم دکتر حقیقی پور مدیر عامل شرکت آقایان افشین محمدی، آرمین سلطانی، احمد حسن زداه و فرزان عباسیان به عنوان نماینده مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی شهرها و روستاهای خوزستان منصوب شده اند.

گفتنی است افشین محمدی به عنوان نماینده مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی شهرستان های ایذه، باغملک، هفتکل، رامهرمز، آغاجری، رامشیر، بهبهان و روستاهای تابعه منصوب شده است.

فرزان عباسیان به عنوان نماینده مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی شهرستان های شادگان، ماهشهر، امیدیه، هدیجان، چمران، بندر امام و روستاهای تابعه منصوب شده است.

احمد حسن زداه به عنوان نماینده مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی شهرستان های اهواز، اندیمشک، دزفول، شوش، گتوند، مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و روستاهای تابعه منصوب شده است.

آرمین سلطانی به عنوان نماینده مدیر عامل در حوزه اجرایی و خدماتی شهرستان های آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و روستاهای تابعه منصوب شده است.

تنظیم: بهنام پریچه

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات