صدور 67 پروانه ساختمانی تا پایان اردیبهشت

صدور 67 پروانه ساختمانی تا پایان اردیبهشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به اقدامات واحد شهرسازی طی ۲ ماه ابتدای سال اظهار کرد: براساس آمارها از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۶۷ پروانه ساختمانی در منطقه سه توسط واحد شهرسازی صادر و ۳ پروانه نیز تمدید شده است.

وی افزود: در مدت ۲ ماه، واحد شهرسازی در راستای عمل به وظایف خود، ۴۰ پایانکار به متراژ بیش از ۲۳ هزار مترمربع صادر کرده است.

مدیر شهرداری منطقه 3 قزوین با اشاره به اهمیت تعامل مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف اظهارکرد: ثبت بیش از ۳۸۰ مکاتبه اداری و ۴ مورد اصلاح پروانه ساختمانی از دیگر اقدامات واحد شهرسازی منطقه سه به شمار می‌رود.

عصارزاده ادامه داد: در فروردین و اردیبهشت امسال ۸۸ دستور تهیه نقشه در منطقه سه صادر شده در حالی که بیش از ۱۰۰ نقشه نیز در این مدت تایید شده است. همچنین بیش از ۷۳۰ مورد استعلام دفترخانه توسط واحد شهرسازی از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه انجام شده، در حالی که بیش از ۳۰۰ پرونده نیز برای بررسی به کمیسیون ماده صد ارسال شد.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین عنوان کرد: براساس آمارها، متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده در ۲ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۴۰ هزار مترمربع برآورد شده است.

انتهای پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات