بازدید خبرنگاران شهر ساری از پروژه پل تا پل

بازدید خبرنگاران شهر ساری از پروژه پل تا پل

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ساری ، صبح امروز تور خبری بازدید خبرنگاران از پروژه فنی و عمرانی پل تا پل که مراحل اجرای آن به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در حال انجام است ، با حضور لطف الله کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری، بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری  و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ «پل تا پل» با بیان اینکه اتمام پروژه‌ها با رعایت استانداردهای کمی و کیفی از اولویت شهرداری ساری است ،گفت: عملیات اجرایی پروژه مغفول و معطل مانده پل تا پل از سال 98 با پیگیری‌های عباس رجبی شهردار ساری آغاز و هم اکنون در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه به طول 2600  و عرض 26.5 متر در انتهای بلوار داراب از پل کابلی شهید رنجبر آغاز و به پل‌های شهید نوری در ذغالچال منتهی می‌شود که با اتمام این پروژه بخشی از ترافیک بلوار امام رضا (ع) در منطقه غرب ساری روان سازی شده و علاوه برآن اثر وضعی مناسبی بر روان سازی ترافیک شهری خواهد داشت.

کریمی گفت: عملیات اجرایی این پروژه با تاکید شهردار ساری با استفاده از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بصورت دو شیفت در حال انجام است.

وی با یاداوری اینکه بیش از 60 درصد از تملکات در مسیر پروژه انجام و مابقی نیز در دست اقدام است، ادامه داد: آزاد سازی تملکات و تاسیسات زیربنایی آب، برق و گاز از مهم‌ترین اقداماتی است که در طول مسیر پروژه انجام می‌شود.

کریمی گفت: شرایط آب و هوایی دراتمام پروژه‌های عمرانی تاثیر گذار است نمی‌توان زمان مشخصی برای بهره برداری تعیین کرد اما تلاش می‌کنیم این پروژه را با تامین منابع در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسانیم .

وی یادآور شد که  این پروژه بیش از 10سال متوقف بود با  تاکید و دستور رجبی شهردار ساری و با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان عمران شهرداری در 6 ماه جاری از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شد . این درحالی است که پیش از این ، برای اجرای این پروژه ها بی توجه به توان و ظرفیت درون سازمانی از حضور پیمانکار استفاده می شد.

کریمی افزود: این پروژه با هدف کاهش مصرف انرژی، رفع گره‌های ترافیکی، سهولت دسترسی در نقاط ورودی و خروجی شهر و توسعه متوازن اجرایی می شود.

بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری نیز در این بازدید ، با اشاره به اهمیت پروژه پل تا پل در روان سازی ترافیک اظهار داشت: مجموعه سازمان عمران بصورت مستمر در اجرای این پروژه فعال هستند .

بربسته افزود: کاهش طول مسیر شرق به غرب شهر ساری ، سهولت عبور و مرور  شهروندان و روان سازی ترافیک از مزایای این پروژه می باشد.

وی ادامه داد: مجموعه پرتلاش سازمان عمران امیدوار است هم در طی انجام این پروژه و هم در پایان آن سربلند باشد  و رضایت شهروندان را فراهم نماید چرا که با حمایت های شهردار پس از مدت ها این سازمان با رویکرد اتکا به توان و ظرفیت درون سازمانی مدیریت و اجرای این پروژه بر عهده گرفته است.

حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری نیز با قدردانی از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این تور خبری گفت: برنامه ریزی جهت بازدید مستمر اصحاب رسانه از پروژه ها و توانمندی های شهرداری ساری انجام شده است و این امر به تناوب اجرا می شود.

مرتضوی گفت: تعامل دوسویه میان مجموعه شهرداری و اصحاب رسانه با تاکید شهردار مطلوب و موثر ادامه خواهد داشت و برای تبیین گفتمان خدمت بی منت مورد نظر شهردار گردش آزاد اطلاعات و دانستن را حق مردم می دانیم و گزارش شفاف و مستمر از پروژه های در حال اجرا و اقدامات شهرداری به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: ازعکس و تیتر برتر تولیدی از سوی خبرنگاران در هر تور رسانه ای انجام شده  تقدیر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات