تبانی فرد متصرف برای ویلاسازی در ملک جهاد کشاورزی

تبانی فرد متصرف برای ویلاسازی در ملک جهاد کشاورزی

http://www.bananews.irدو مقام مسئول دولتی از تبانی فرد متصرف برای ویلاسازی در ملک جهاد کشاورزی خبر دادند و گفتند: ۲ ماه پیش ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته در این ملک تخریب شد اما دوباره متوجه شدیم که فرد مورد نظر نسبت به ساخت و ساز اقدام و دیوارکشی کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، به گفته مسئولان مدتی پیش فردی به صورت غیرقانونی در منطقه خجیر اقدام به ویلاسازی کرده بود که مسئولان پس از مطلع شدن وارد عمل شده و نسبت به تخریب ساخت و ساز غیر مجاز اقدام کردند. به گفته یک مقام مسئول علی رغم تخریب، این فرد دوباره اقدام به ساخت و ساز در ملک متعلق به جهاد کشاورزی کرده است.

سید محمد موسوی در گفتگو با مهر درباره ویلاسازی در یکی از ملکهای متعلق به جهاد کشاورزی گفت: ساخت و سازی به صورت غیر مجاز در زمین مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه خجیر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این مسئله از سوی جهاد کشاورزی پیگیری می شود، گفت: البته پس از ساخت و ساز غیر مجاز از فرد خاطی شکایت کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در پاسخ به این پرسش که چرا فرد مورد نظر دوباره اقدام به ساخت و ساز کرده است؟ گفت: این مسئله در دست بررسی است و بدون شک طبق مقرارت برخورد می کنیم.

وی تأکید کرد: گروهی برای بررسی موضوع تعیین شده و هنوز گزارشی در این زمینه نداده اند. برهمین اساس، پس از مشخص شدن نتیجه تحقیقات و گزارش صحبت خواهیم کرد.

تبانی برای تصرف ملک جهاد کشاورزی در منطقه خجیر

در ادامه غلامحسین عبدی نژاد مدیر کل منابع طبیعی استان تهران توضیح داد: منطقه مورد نظر که تصرف شده متعلق به جهاد کشاورزی است. با توجه به اینکه سند ملک مورد نظر به نام جهاد کشاورزی است باید به محاکم قضایی مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.

وی تأکید کرد: هر جایی که اراضی ملی مورد تصرف واقع شود، منابع طبیعی می تواند به مراجع قضایی مراجعه کند. در این مورد سندی به نام منابع طبیعی نیست، بنابراین از نظر قانونی سمتی نداریم و نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

عبدی نژاد درباره تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز توسط استانداری، تصریح کرد: آقای "ص.خ" با تبانی وارد عرصه شده و به ویلاسازی اقدام کرده است. البته ۲ ماه پیش ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته تخریب شد اما دوباره متوجه شدیم که فرد مورد نظر نسبت به ساخت و ساز اقدام و دیوارکشی کرده است.

وی گفت: خوشبختانه در اراضی متعلق به منابع طبیعی در منطقه خجیر ساخت و سازی صورت گرفته بود که رفع تصرف شده و تاکنون مشکلی پیش نیامده است.

 

    نظرات