شهردار یزد تصریح کرد: زبان...

شهردار یزد درجلسه شورای اسلامی شهرکه با حضور محمد یعقوب یسنا عضو هیئت علمی دانشگاه البیرونی افغانستان و دانشجوی دکترای رشته ادبیات فارسی دانشگاه یزد، به منظور تقدیر از مجموعه مدیریت شهری بابت خدمات ارائه شده در ایام بیماری و ابتلای وی به ویروس کرونا تشکیل شده بود، زبان مشترک بین دو ملت افغانستان و ایران را نقطه قوت تعاملات دانست که می تواند موجب هم افزائی، تقویت و گسترش زبان فارسی و همچنین زنده نگه داشتن آن شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در جلسه چهارم تیر ماه شورای اسلامی شهر که با شرکت "محمد یعقوب یسنا" دانشجوی دکترای رشته ادبیات فارسی دانشگاه یزد از کشور افغانستان برگزار شد، حضور وی در این جلسه را نشان از همکاری ها، همدلی ها و همراهی هایی دانست که مردم و مسئولین شهر یزد با میهمانان دارند.

شهردار شهر جهانی یزد زبان مشترک بین دو ملت افغانستان و ایران را نقطه قوت این تعاملات دانست که می تواند موجب هم افزائی، تقویت و گسترش زبان فارسی و همچنین زنده نگه داشتن آن شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدماتی که از جانب شهرداری در ایام اوج ویروس کرونا برای  میهمانان و اتباع خارجی از جمله محمد یعقوب یسنا ارائه شده، اظهار داشت: این خدمات نشان از آن دارد که ما قائل هستیم باید به هم کمک کنیم و وظایف مان را نسبت به هم انجام دهیم.

عزیزی با توجه به قرابت زمانی، "روز دختر" را به آقای یسنا که به همراه همسر و چهار فرزند دختر خود در جلسه شورا شرکت کرده بود، تبریک گفت.

شایان ذکر است "محمد یعقوب یسنا" شاعر و شاهنامه پژوه افغان و عضو هیئت علمی دانشگاه البیرونی افغانستان به منظور تشکر و قدردانی از خدماتی که شهرداری در ایام بیماری و ابتلای وی به ویروس کرونا و بستری در بیمارستان شهید صدوقی (ره) ارائه کرده بود در جلسه شورای اسلامی شهر یزد حضور یافت.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات