اجرای بیش از10 هزار متر مربع آسفالت در منطقه دو

اجرای بیش از10 هزار متر مربع آسفالت در منطقه دو

ایرج صیاد در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، بیش از 10 هزار متر مربع آسفالت به میزان 520 تن در سطح کوچه ها و معابر این منطقه مانندیاس ۱۵و فرعی‌های آن واقع در فاز2 شهرک ناجی‌آباد، باند کندرو محدوده فروشگاه یاس،خیابان شهید رحمانی کوچه دواتگران و... با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه دو اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت کوی هنر چهارم و پنجم در خیابان نواب صفوی هم‌اکنون در حال اجراست. ▫️مسئول روابط عمومی و امور اجتماعی منطقه دو، پروژه‌های راهسازی این منطقه را متذکر شد و گفت: راهسازی راستگرد مقابل شرکت بتن نصرواقع در جاده نوش آباد یکی از پروژه‌هایی است که در سه ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفت و با توجه به فعال بودن اکیپ آسفالت هم اکنون در فاز دو ناجی آباد شمشاد۷ عملیات آسفالت در حال اجراست. صیاد همچنین در مورد آزادسازی‌ها طی سه ماهه نخست سال جاری بیان کرد: حدود 5 هزار متر مربع از معابر سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر 117میلیارد ریال در محورهایی مثل خیابان امیرکبیر،بلوارشهیدان خاندایی،خیابان کارگر و... با همراهی شهروندان و هم فکری و پیشنهادات و استفاده از نظرات معتمدین محلی و سرمایه های اجتماعی در این مدت تملک و آزادسازی گردید.
وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز بیش از 53 هزار مترمربع املاک منطقه با اعتباری بالغ بر 381 میلیارد ریال مورد آزادسازی قرار گرفت. ▫️صیاد در پایان یادآور شد: احداث مخزن ذخیره آب 600 مترمکعبی در میدان جهاد، عملیات فاز دوم احداث بوستان 16 هزار مترمربعی اهل قلم در فاز دو ناجی آباد با اعتبار اولیه 4 میلیارد ریال، دیواره‌چینی محدوده شرکت نفت، جابه‌جایی پست برق در محدوده پروژه زیرگذر و اجرای توافقات این پروژه با نیروی انتظامی در قالب احداث ساختمان قرارگاه و نگهبانی و دیواره پیرامون نیروی انتظامی و بهسازی ساختمان قدیم منطقه دو واقع در بلوار شهید مفتح جهت استقرار راهور در راستای آزادسازی پروژه زیرگذر مدخل، بخشی از مهم ترین پروژه‌های جاری این منطقه است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات