54 هکتار اراضی ملی رفع تصرف شده است

54 هکتار اراضی ملی رفع تصرف شده است

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، فرهاد احدی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: این اراضی به ارزش بیش از 200 میلیارد تومان و با انجام ماموریت‌های یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل رفع تصرف شده و در این زمینه پرونده متهمان به مراجع قضائی ارجاع شده است.

وی فعالیت یگان حفاظت را با بکارگیری 23 نفر نیروی حفاظتی و مراقبتی، کادر انتظامی و سربازان وظیفه یادآورشد و خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته بابهره گیری ازتعداد 10دستگاه خودروی گشت سازمانی و موسسه‌ای سعی کردیم تا عملیات خود را در سطح استان انجام دهیم.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در این مدت زمان تعداد 520 مرحله راه اندازی تیم های گشت حفاظت اراضی با خودروی سازمانی، یک هزار و 531 مرحله گشت زنی با  خودروی موسسه‌ای و یک هزار و  153 مرحله گشت پیاده با استقرار سربازان وظیفه انجام شده است.

احدی از تجهیز مسئولان گشت حفاظت اراضی شهرستان‌های استان به دستگاه تبلت و نرم‌‌افزار سامانه کنترل حفاظت اراضی خبرداد وگفت: با تجهیز گشت حفاظت شهرستان‌های مختلف استان سعی شده تا این خودروها به چراغ گردون و برچسب معرف حفاظت اراضی تجهیز شود.

وی از برگزاری 631 ساعت جلسه آموزشی کارکنان در دفتر فرماندهی یگان و برگزاری جلسات تعاملی با مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان کرد: در 230 مرحله بازدید فرماندهی و جانشین یگان حفاظت استان از اراضی تخت پوشش انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات