بررسی مسائل و مشکلات خط 4 حصار

بررسی مسائل و مشکلات خط 4 حصار

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، فرماندار کرج و معاون ویژه استاندار البرز، در جلسه رسیدگی به اقدامات انجام شده در خط 4 حصار کرج و بررسی روند اجرای طرح های خدماتی و عمرانی در این منطقه  گفت: این جلسه با توجه به حساسیتی که استاندار محترم و  نماینده محترم ولی فقیه در استان نسبت خدمت رسانی در مناطق محروم کرج  دارند، تشکیل شده است.

غفور قاسم پور با انتقاد نسبت به کم کاری دستگاه‌های متولی امر و عدم توفیق در اجرای طرح ساماندهی خط 4 حصار تصریح کرد: اگر بی توجهی‌ها ادامه پیدا کند بار بعدی جلسات را در محضر نماینده محترم عالی دولت در استان و حضرت آیت الله حسینی همدانی برگزار خواهم کرد و آنجا مدیران کم کار باید نسبت پاسخگو به مراجع بالاتر باشند.

قاسم پور تصریح کرد: پای مصوباتی که امضا می‌کنید متعهد بمانید و از این به بعد نیز با جدول زمانبندی اقدامات دستگاه ها پایش خواهد شد.

معاون استاندار با بیان اینکه بدنبال جلسات نمایشی و بدون خروجی نیستم، گفت:  از همه دستگاه‌ها انتظار دارم که به وظایف و تکالیف قانونی خود در جلسات عمل کنند در غیر این صورت اگر خروجی مد نظر وجود نداشته باشد معاون دادستان و مراجع نظارتی بعنوان مدعی العموم کم کاری‌ها را مورد پیگیری قانونی قرار خواهند داد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن ابراز همدردی با محرومیت‌های ساکنان خط 4 حصار کرج خطاب به مدیران گفت: اگر شما خود نیز از  ساکنان این مناطق محروم بودید باز هم برای فقدان امکانات و محدودیت‌هایی که مردم با آن مواجه هستند با تاخیر و تعلل کار انجام میدادید؟!

قاسم پور با بیان اینکه 2 سال از تاریخ پیگیری صورتجلسات ساماندهی خط 4 حصار کرج می‌گذرد و تا به اکنون شاهد خروجی مناسبی در خط ۴ حصار کرج نبوده ایم، اضافه کرد: مگرنه این است که کار باید برای رضای خداوند باشد و هرآنچه غیر این باشد باطل است؟ اگر همه برای رضای خدا کار انجام دهیم همواره در اوج و موفقیت خواهیم بود.

وی در ادامه با بررسی تصمیمات اخذ شده تا به اکنون، از دستگاه‌ها  نیز توضیح خواست و به مدیران کم کار تذکر داد.

قاسم پور برای تعیین تکلیف اراضی 37.5 هکتاری خط 4 حصار، 2 ماه جهت احزار هویت و صدور سند از سوی اداره مسکن و شهرسازی جهت آغاز بکار فعالیت های عمرانی و خدماتی توسط شهرداری زمان تعیین کرد.

فرماندار کرج همچنین با اشاره به محرومیت‌های آموزشی ساکنان خط 4 حصار گفت: از سهم اعتبارات تملک دارایی تخصیص اعتبارات جهت نوسازی و تحویل زمین جهت احداث مدارس صورت خواهد گرفت.

قاسم پور در رابطه با احداث مرکز بهداشت در خط 4 حصار نیز زمان یک هفته ای تعیین کرد تا با انعقاد تفاهم نامه با مرکز بهداشت و تحویل مدارک مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازی موضوع احداث این مرکز درمانی نیز تعیین تکلیف شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج مأمور شد تا ظرف مدت یک هفته، موانع واگذاری زمین مناسب جهت احداث کلانتری در خط 4 حصار را مورد پیگیری قرار دهد.

وی در خصوص ساماندهی فاضلاب شهری خط 4 حصار و اتصال آن به تصفیه خانه لوکال نیز گفت: در جلسه توسط امور آب منطقه ای این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به تخریب 130 آلونک در بام کرج از همکاری خوب نیروی انتظامی و شهرداری کرج و همراهی مردم فهیم این منطقه قدردانی کرد و افزود: بعد از پاکسازی آلونک ها فرایند کنترل باید ادامه داشته باشد.

بنابراین گزارش، بمنظور دریافت خروجی کار و پایش اقدامات درانجام شده در خط ۴ حصار، ۴۵ روز آینده جلسه پیگیری در محل فرمانداری کرج برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات