تمام استاندارد های زیست محیطی پروژه کنار گذر انزلی باید رعایت شود

تمام استاندارد های زیست محیطی پروژه کنار گذر انزلی باید رعایت شود

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، استاندار گیلان با اشاره به اهتمام دولت دوازدهم به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی گفت: بررسی های زیست محیطی در خصوص اجرای پروژه کنارگذر انزلی به انجام رسیده و مقرر شده با حفظ تمام استانداردهای زیست محیطی ، این پروژه اجرا شود.


ارسلان زارع ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های دولت در سالجاری و نیمه اول سال آینده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در همه نقاط کشور از جمله گیلان است .


وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۶۰ درصد در گیلان وجود دارد، ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، از خواسته های مردم و مسئولان است.

زارع پروژه کنارگذر انزلی را یکی از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان ذکر و اضافه کرد: بندرانزلی ازجمله شهرهای گردشگرپذیر است که در فصول مختلف به ویژه ایام تعطیل مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار می گیرد و تعدد خودروهای آنان ، بار سنگین ترافیکی را به همراه دارد از این رو تسریع در تکمیل پروژه کنارگذر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به گستردگی این پروژه به طول ۱۷ کیلومتر بیان داشت: کندی تامین مالی و نیز بناهای فنی گوناگون و پل های متعدد که ابعاد یکی از آنها ۱۲۰ متر است، موجبات طولانی شدن روند تکمیل این پروژه شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: بنا داریم قطعه دوم در کوتاه ترین زمان ممکن ، پیش از ساخت پل بزرگ ۱۲۰ متری ، از طریق پل موقت و با در نظر گرفتن ارتقاء ضریب های ایمنی ، علائم و استانداردهای شورای ترافیک و پلیس راه در ایام پرتردد ، زیر بار ترافیک برود.

زارع افزود: بررسی های زیست محیطی در خصوص اجرای این پروژه به انجام رسیده و مقرر شده با حفظ تمام استانداردهای زیست محیطی، این پروژه اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات