پروژه پاتوق محله فردوسی به زودی به بهره برداری می‌رسد

پروژه پاتوق محله فردوسی به زودی به بهره برداری می‌رسد

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی این منطقه اظهار کرد: هم اکنون در منطقه 2 شهرداری قزوین پروژه های متعددی در حال احداث هستند که یکی از آنها، پروژه احداث پاتوق محله فردوسی شمالی است .

وی افزود: پروژه احداث پاتوق محله خیابان فردوسی شمالی تا به امروز بیش از 90 درصد رشد فیزیکی داشته است و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک آن را به بهره برداری برسانیم.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عنوان کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد ریال و در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع احداث خواهد شد .

فدایی فر تاکید کرد: پروژه‌هایی مانند پروژه احداث پاتوق محله فردوسی شمالی می‌تواند باعث افزایش تعاملات اجتماعی بین شهروندان این منطقه و نیز افزایش دید و بازدید و گفت‌و‌گو بین آنها شود .

وی افزود: این پاتوق محله در خیابان فردوسی شمالی قرار دارد و سعی داریم با ایجاد جذابیت‌های بصری، مبلمان شهری و فضای سبز، زمینه استقبال مردم را از این طرح فراهم کنیم .

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عنوان کرد: منطقه دو شهرداری قزوین عملیات های عمرانی متعددی را در حال برنامه ریزی و طراحی دارد که در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.


پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات