بوستان محله‌ای «تل امیر» در منطقه کم برخوردار سیلاب احداث می‌شود

بوستان محله‌ای «تل امیر» در منطقه کم برخوردار سیلاب احداث می‌شود

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» با اعلام این خبر اظهار داشت: این پارک محله ای در مرحله نخست در فضایی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع احداث می شود که امکان توسعه آن تا ۵ هزار متر مربع نیز وجود دارد.

او با بیان اینکه این بوستان محله ای هم اکنون در مرحله طراحی است، گفت: با توجه به تاکید شهردار و شورای محترم شهر تبریز جهت توسعه خدمات محله ای در مناطق کم برخوردار، تملک زمین‌هایی به منظور ایجاد فضاهای ورزشی، چمن، بوستان محله‌ای و توسعه فضای سبز در این محدوده، مدنظر است.

پورخردمند همچنین با اشاره به دیگر بوستان‌های در دست احداث این منطقه افزود: احداث پارک‌های محله‌ای در راستای توسعه فضای سبز انجام می‌شود که در همین راستا بوستان کلانترباغی در فضایی به مساحت سه هکتارو نیم با اعتبار ۴ میلیارد در حال اجرایی شدن است.

شهردار منطقه ۱ تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به تسریع در عملیات عمرانی این پارک امیدواریم تا مرداد ماه امسال شاهد بازگشایی آن باشیم که قابلیت چشمگیری برای گذران اوقات فراغت شهروندان برای این منطقه فراهم خواهد شد.

او تصریح کرد: احداث پارک محله ای به مساحت ۸۰۰ متر مربع در کوی پزشکان، احداث پارک ابریشم با ۸ هزار متر مربع در بلوار گلکار با پیشرفت ۵۰ درصدی، پارک محله ای خیابان ۷ تیر با ۴۱۰۰ متر مربع که طی روزهای آتی افتتاح خواهد شد از دیپر بوستان های در دست احداث این منطقه است.

پورخردمند یادآور شد: ۷ میلیارد تومان در راستای مرمت پارک‌های سطح منطقه شامل رفع نواقص روشنایی، کفسازی، سرویس های بهداشتی، مبلمان شهری و... انجام یافته است.

شهردار منطقه ۱ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار درختکاری و گلکاری این منطقه، گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تا کنون ۷۳۰۰ اصله درخت و ۳۶۰۰۰ اصله درختچه در سطح منطقه کاشته شده است. همچنین طی این مدت ۲۵۴ هزار گلکاری انجام یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات