نیازمند اعتبار 500 میلیارد تومانی برای اجرای انهار و آب بندان برای...

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در آیین کلنگ زنی مرکز توانمندسازی بانوان در روستای قره بلاغ علی آباد کتول گفت: نیازمند اعتبار 500 میلیارد تومانی برای اجرای انهار و آب بندان برای استفاده بهنیه از آب رودخانه محمدآباد هستیم تا بتوانیم رونق کشاورزی را به زمین های کشاورزی این منطقه برگردانیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، رحمت ا... نوروزی در این مراسم اظهار کرد: شبکه آبیاری و زهکشی قره سو - زرین گل از طرح هایی است که با هدف افزایش راندمان آبیاری و کاهش مصرف آب وایجاد اشتغال و توسعه پایدار در این منطقه اجرایی می شود و همانگونه که در تصویب این طرح پیگیریهای متعدد انجام دادیم ، اکنون همه جانبه در این پروژه پای کار هستیم و از مدیریت شرکت اب منطقهای تشکر می کنیم که به فرهنگ سازی و توانمتدی بانوان اهمیت می دهد.

نماینده علی اباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: استان گلستان رتبه 14 در کشاورزی، 28 در صنعت و 30 در گردشگری دارد و از طرفی آمار طلاق و اعتیاد و آسیب های اجتماعی در استان بالاست که باید با همدلی دولت و مجلس و همه ظرفیت های استان، محرومیت را از استان پاک کنیم.

نوروزی با بیان اینکه تاکید ما بر ارائه برنامه در کمیسیون های مجلس از جمله آب و کشاورزی است، افزود:  دولت در سایه سار ولایت است. دولت باید موفق باشد چرا که موفقیت دولت موفقیت نظام است.

وی با اشاره به پایین بودن سرانه درآمدی در گلستان اظهار کرد: این منطقه 32 محصول صنایع دستی دارد که باید توسط هنرمندان معرفی شود تا بتوانیم با معرفی این توانمندی ها به رونق کسب و کار خانواده ها در این منطقه به ویژه زنان کمک نمائیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات