تقدیر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان

تقدیر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان

» نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مرکز این استان از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق این استان در تامین برق پایدار تقدیر و از مردم خواست در صرفه جویی برق نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " حجت الاسلام سیدنصیر حسینی " در دیدار با مدیرعامل و برخی از مسوولان این شرکت بمناسبت هفته صرفه جویی گفت: برای تامین برق پایدار و جلوگیری از خاموشی های برق، تلاش های فراوانی در این استان صورت می گیرد و باید قدردان این تلاش ها و خدمات بود.

وی با تاکید براینکه صرفه جویی در نعمت هایی چون آب، برق و گاز بسیار ضروری است، اظهارداشت: صرفه جویی در این نعمات یک وظیفه شرعی و اعتقادی است که باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مرکز این استان گفت: به عقیده ما میزان خاموشی های برق نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و برای اینکه مشکلی در این زمینه نباشیم بطورحتم باید خاموشی های برق را تجربه کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح خدمات صورت گرفته طی چند ساله اخیر در حوزه برق، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار در روزهای گذشته به طرز نگران کننده ای رشد داشته است.

" مهندس داود راهزادی " گفت: متاسفانه رشد مصرف برق در ساعات اوج بار احتمال فروپاشی شبکه های برق را بدنبال دارد و اگر مشترکین صرفه جویی نکنند بطور حتم باید منتظر این فروپاشی و قطعی گسترده برق در استان باشیم.

** مصرف برق از مرز 400 مگاوات گذشت

وی با تاکید بر صرفه جویی برق در ایام مختلف سال بویژه ساعات اوج بار، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 400 مگاوات گذشته که براساس میزان مصرف برق در مدت مشابه سال قبل، شاهد رشد حدود شش درصدی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تامین برق پایدار برای مشترکین در این استان بدلیل پراکندگی و کوهستانی بودن شرایط خاص خود را داشته که با مشکلات فراوانی هم روبرو است.

راهزادی، تعداد مشترکین برق در این استان را 265 هزار مشترک عنوان و یادآورشد: حدود 210 هزار مشترک از این تعداد را مشترکین برق روستایی تشکیل می دهند که برای برقرسانی به روستاهای جدید با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی گفت: متاسفانه اغلب مشترکین برق این استان در زمان ساعات اوج بار از وسایل سرمایشی به شکل فزاینده ای استفاده کرده و وسایل سرمایشی آنان نسبت به گذشته تغییرات فراوانی هم دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای خاموشی های اعمال شده برای حدود 2 هزار مشترک کشاورزی و صنعتی در این استان طی ساعات اوج بار هم خبرداد و اظهارداشت: برق این مشترکین براساس تفاهمنامه های صورت گرفته از ساعت 12 تا 16 هرروز قطع می شود.

راهزادی گفت: برق این مشترکین تا پانزدهم شهریورماه روزانه چهارساعت قطع می شود تا بتوانیم با مدیریت مصرف از خاموشی ها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به ارائه تشویق هایی که به مشترکین کم مصرف تعرفه های کشاورزی و صنعتی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود، ادامه داد: برق مشترکین پرمصرف تعرفه های مختلف در صورت مدیریت نکردن مصرف برق خود، شاهد قطع خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به تمام روستاهای بالای 10 خانوار در این استان هم خبرداد و اظهارداشت: تمامی روستاهای کُد دار بالای 10 خانوار اکنون از نعمت برق پایدار برخودار هستند و البته بدنبال روشن کردن سیاه چادرهای عشایری هم هستیم.

راهزادی گفت: 700 پنل خورشیدی با همکاری اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بزودی به عشایر واگذار می شود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات