احداث دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرهای آذربایجان غربی

احداث دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرهای آذربایجان غربی


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آدربایجان‌غربی از احداث دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی، دکتر بهرنگ دیلمقانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آدربایجان‌غربی در مورد آخرین روند احداث دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف استان گفت: مطالعات و برنامه احداث ۸ دفتر نمایندگی سازمان انجام شده و هیات مدیره دور هشتم برنامه‌ریزی برای توسعه سازمان و ایجاد مجموعه‌های رفاهی را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: در این خصوص، پروژه دفتر نقده از دو سال قبل آغاز و هم‌اکنون عملیات نازک‌کاری آن در حال اجراست و با رفع موانع، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این دفتر قبل از پایان دوره هشتم هیات مدیره، به اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی اظهارداشت: روند اجرایی پروژه دفتر سردشت شروع شده است و دفتر پیرانشهر نیز در مرحله خرید زمین هستیم و رایزنی‌هایی با اداره کل راه‌وشهرسازی به این منظور شروع شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی اعلام کرد: دفتر مهاباد علی‌رغم اعضای زیاد این شهر، ساختمان اداری مناسب نداشته و ظرف چند روز آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین ۲۰۰۰ متری برای احداث ساختمان واگذار و کار ساخت دفتر مهاباد آغاز خواهد شود.

وی گفت: همچنین عملیات احداث مجموعه رفاهی ورزشی دفتر میاندوآب آغاز شده است, ضمن اینکه مناقصه احداث دفتر تکاب آغاز شده و پیمانکار و مجری پروژه طی ۲ یا ۳ هفته آتی مشخص خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی درخصوص دفاتر شمال استان گفت: برای احداث دفتر پلدشت زمین خریداری شده و در حال طی روند انتقال سند است و برای احداث دفتر چالدران با توافق با راه و شهرسازی، زمینی به این منظور اختصاص و عملیات احداث ساختمان بزودی آغاز خواهد شد.

دیلمقانی با اشاره به خبر خوب برای اعضای سازمان استان، اظهارداشت: زمینی با هدف احداث مجموعه رفاهی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مرکز استان با مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع به سازمان واگذار و در حال رایزنی برای اضافه شدن زمین کناری آن به مساحت ۵۰۰۰ متری هستیم تا این مجموعه برای بیش از ۱۸۰۰۰ عضو سازمان احداث و مورد استفاده قرار گیرد و تلاش می‌کنیم بعد از مطالعات جامع و طراحی مناسب، بزودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن را به زمین بزنیم.

دیلمقانی تصریح کرد: همکاری مدیرکل راه‌وشهرسازی و کارکنان این اداره کل در توسعه و تکمیل دفاتر اداری در نوع خود بی‌نظیربوده و به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی از تلاش‌ها و مساعدت‌های باارزش ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

دیلمقانی در پایان گفت: روند توسعه دفاتر نمایندگی و مجموعه‌های رفاهی، فرهنگی و ورزشی در این دوره از هیات مدیره سازمان طی طول سال‌های گذشته منحصر به‌فرد است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات