ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان سال  1399 آغاز شد

ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان سال 1399 آغاز شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی خراسان شمالی مهندس علی فخرانی اظهار داشت: به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مي‌رساند، پیرو تعلیق زمان برگزاری آزمون‌‌های سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا، آزمون‌های مذکور در سال ۱۳۹۹ در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات‌برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ برگزار می گردد.

وی افزود: ثبت‌نام آزمون‌ معماری (طراحی) از روز چهار‌شنبه مورخ 99/۰۴/04  و سایر صلاحیت ها از روز شنبه مورخ 99/4/07 آغاز شده و تا روز سه‌شنبه مورخ 99/۰۴/10  ادامه خواهد داشت .

فخرانی بیان کرد: آزمون رشته معماری (طراحی) روز پنجشنبه مورخ ۶ شهریورماه ۹۹و آزمون‌های (تستی) سایر رشته‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۳ و ۴ مهرماه ۹۹ برگزار می شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین  داوطلبان آزمون‌های تستی که در سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام نموده‌اند و سایر داوطلبانی که به هر دلیل در آن مقطع زمانی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند از روز شنبه مورخ 99/۰۴/07 ساعت ۱۶  تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 99/۰۴/10 نسبت به اعمال اصلاحات موردنظر و همچنین ثبت‌نام اقدام نمایند.

فخرانی متذکر شد : کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام و اعمال اصلاحات احتمالی اقدام نمایند. لازم بذکر است متقاضیانی که قبلاً برای آزمون اسفندماه سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام نموده‌اند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و صرفاً در صورت نیاز به تغییر می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت‌نام و احیاناً تغییر محل آزمون اقدام نمایند .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه وشهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات