طرحهای بازآفرینی در سطح شهر با جدیت در حال اجراست

طرحهای بازآفرینی در سطح شهر با جدیت در حال اجراست

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بازدید از پروژه های در حال اجرای بازآفرینی بر لزوم احیا و بازسازی بافت تاریخی ارومیه تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛علی معصومی در این بازدید که بهمراه معاون و سایر عوامل حوزه بازآفرینی فضاهای شهری صورت گرفت ضمن دیدار با کسبه و اهالی، در جریان جزئیات اجرای پروژه کف سازی بازار تاریخی ارومیه قرار گرفت.

وی در دیدار چهره به چهره با اهالی راسته عطاران بازار تاریخی،مرمت و نوسازی این راسته را از طرحهای در دست اقدام سازمان برشمرد و اظهار کرد:همکاری کسبه بازار در کنار تلاش عوامل فنی و اجرایی سازمان در تسریع روند بهسازی تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در ادامه با حضور در پروژه مرمت مسجد تاریخی میدان یکی از وظایف بازآفرینی فضاهای شهری را احیا و حفظ بافت تاریخی و سنتی شهر عنوان کرد و افزود:برای ایجاد جاذبه های توریستی و گردشگری ارومیه همکاری و هماهنگی تمام ارگانها و سازمانهای مربوطه در جهت حفظ ابنیه تاریخی و بهسازی آن برای نسلهای آینده ضروری است.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از بازاریان و صنوف،دستور داد در کمترین زمان ممکن پروژه های بازآفرینی و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی ارومیه اجرا و برای رفاه همشهریان در اختیارآنها قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات