طرح راهبردی توس، سه‌شنبه در کمیته فنی شورای عالی  ...

طرح راهبردی توس، سه‌شنبه در کمیته فنی شورای عالی ...

طرح راهبردی توس، سه‌شنبه در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی در گفتگویی به تشریح آخرین وضعیت طرح راهبردی توس پرداخت و اظهارکرد: پس از جلسات مختلف، روز سه‌شنبه هفته جاری، جلسه جمع‌بندی در مورد خط محدوده و تصویب فعالیت مشاور در تهران برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: امیدوارم در این جلسه شهردار مشهد نیز حضور داشته باشد چراکه برخی تصمیمات ممکن است برای شهرداری بار مالی داشته باشد و شهردار باید نسبت به تامین آنها متعهد شود.

ریاضی با بیان اینکه توس و پروژه‌های واقع در این بافت تاریخی جزو اولویت های سال 99 شورای شهر و شهرداری است، گفت: شهردار درخصوص تعهدات احتمالی شهرداری لایحه‌ای را به شورای شهر ارائه خواهد داد و در جلسه علنی به رای گذاشته می‌شود.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس تاکید کرد: تصمیمات و مصوبات جلسه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی باید معقول و کارشناسی باشد تا در کنار تعهداتی که برای شهرداری ایجاد می‌شود، درآمدهایی نیز پیش‌بینی گردد.

ریاضی افزود: علاوه بر شهرداری مشهد، نهادهایی چون میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و ... نیز در این موضوع دخیل هستند و باید هرکدام به سهم خود ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم پس از کش‌وقوس های فراوان، در این جلسه خروجی مطلوب حاصل شود، گفت: تصمیمات کمیته فنی پس از جمع‌بندی برای تایید به شورای عالی شهرسازی و معماری می‌رود و سپس وارد فاز تهیه طرح تفصیلی می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات