پروژه پاتوق محله میدان عدل در حال پايان است

پروژه پاتوق محله میدان عدل در حال پايان است

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی‌فرگفت: منطقه 2 شهرداری در حال حاضر پروژه های عمرانی مختلفی را  اجرا می کند که یکی از این پروژه ها پاتوق محله میدان عدل است .

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عنوان کرد: برای  راه اندازی پروژه پاتوق محله میدان عدل اعتباری نزدیک به 318 میلیون تومان پیش بینی شده که خوشبختانه درصد زیادی از این عدد تامین شده است.

فدایی فر اظهار کرد: پروژه پاتوق محله میدان عدل در فضایی به مساحت هزار و 600 مترمربع با 800 مترمربع فضای سبز در حال احداث است .

وی گفت: پروژه پاتوق محله میدان عدل نزدیک به 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این پروژه هم مانند چند پروژه مهم منطقه دو شهرداری قزوین در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

فدایی فر هدف از اجرای این پروژه را تلاش برای قوی شدن تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری دانست تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محله تقویت شود .

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به این که احداث پاتوق محله سبب گفت‌و‌گو و دید و بازدید بیشتر اهالی محله و تعامل آنها با یکدیگر می‌شود، ادامه داد: این پاتوق محلی در میدان عدل واقع شده و با استقرار مبلمان شهری به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت .

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات