مدیران کم‌کار جایی در مدیریت شهرداری ندارند

مدیران کم‌کار جایی در مدیریت شهرداری ندارند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری صبح امروز عباس رجبی در جلسه شورای اداری شهرداری ساری که با حضور معاونان، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: امیدوارم روزی برسد که از ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های بانوان در راستای اهداف شهرداری بیش از پیش بهره‌گیری کنیم.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) مبنی بر اینکه «باید به گونه‌ای عمل کنیم که با جهش تولید تغییر محسوس در زندگی مردم به وجود آید»بر تحقق این شعار در مجموعه‌ی شهرداری تاکید کرد.

شهردار ساری گفت: روسای سازمان‎های تابعه و شهرداران‎ مناطق سه گانه باید بگونه‎ای عمل کنند که شهروندان روزانه متوجه تغییر مثبت و عملکرد بهتر مدیریت شهری باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و فضای اقتصادی حاکم در جامعه، مدیران شهرداری باید نگاه خود را به شناسایی و ارائه راهکارهای جدید برای کسب درآمدهای پایدار معطوف نمایند.

شهردار ساری گفت: در تمامی موضوعات، مطالبات شهروندان برای شهرداری اهمیت داشته و شهرداران مناطق و روسای سازمان‎های تابعه شهرداری باید در راستای تامین نیازها و خواسته‎های آنان تلاش کنند.

وی افزود: مجموعه شهرداری در انجام وظایف خود به گونه ای تلاش کنند که شهرداری به عنوان نهادی موثر و قوی در زمینه خدمت رسانی معرفی شود؛ همچنین از توانمندی‌های نیروهای متخصص و مجرّب در مجموعه شهرداری در راستای پیشبرد بهتر خدمات به شهروندان بهره‎گیری شود.

رجبی به تغییرات انجام شده در مدیریت شهرداری اشاره کرد وگفت: مدیرانی که در انجام کارهایشان تعلل و کم کاری کنند بدون تعارف تغییر و مدیران تازه نفس و با انگیزه جای آنها را خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان را ضروری دانست و برنامه ریزی برای این امر را از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خواستار شد.

رجبی نیروگاه زباله سوز را جزء پروژه های اولویت‌دار شهرداری معرفی و بر اتمام این پروژه در کمترین زمان تاکید کرد.

شهردار ساری به نظارت بیشتر بر بازارهای هفتگی تاکید کرده و گفت: این بازارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و پس از اتمام زمان بازار، پسماندهای موجود در سریع‌ترین زمان توسط عوامل فروش پاکسازی گردد.

وی با یادآوری اینکه فعالیت در شهرداری و خدمات‌رسانی به شهروندان معطوف به ساعت خاصی نیست، ادامه داد: خدمات‌رسانی در شهرداری تعطیلی ندارد. همه مدیران در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل در دسترس و در خدمت مدیریت شهری باشند.

رجبی همچنین به روسای سازمان‌های تابعه ماموریت داد که بیمه کارکنان مجموعه‌ی خود را تا ماه آینده رسیدگی و حل و فصل نمایند.

شهردار مرکز مازندران به سامانه 137 اشاره و از این مرکز به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری یاد کرد و گفت: علاوه بر شماره 137، صندوق ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار نیز در شهرداری مناطق مستقر می‌شود که شهروندان می توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های خود را مستقیماً با اینجانب درمیان بگذارند و این صندوق ها توسط نماینده شهردار گشوده خواهند شد.

رجبی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای استفاده بیشتر از ظرفیت های درون سازمانی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، معاونان، شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات