تقدیر دبیر نظام صنفی کشاورزان شهرستان سرخس از مدیر عامل شرکت آب...

دبیر نظام صنفی کشاورزان شهرستان سرخس با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و منطقه ای خراسان رضوی،  علی اصغر صفائیان، دبیر نظام صنفی کشاورزان شهرستان سرخس با اهدای لوح تقدیر به محمد علایی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی همزان با فرارسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب(یکم تا هفتم تیرماه) از زحمات و تلاش های وی و کارکنان شرکت تقدیر کرد.

در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی دبیر نظام صنفی کشاورزان سرخس آمده است: «با سلام و درود به ارواح طیبه شهداء و آرزوی صحت و سلامت برای مقام عظمای ولایت و توفیق خدمت به جنابعالی که همچون گذشته با تاسی از بزرگان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همت خدمت به قشر زحمتکش و مظلوم کشاورز گماشته اید.

خدا را شاکریم که در سال زراعی 98-99 از برکت رحمت نزولات آسمانی برخوردار شدیم که علاوه بر رضایت مندی کشاورزان و تولید کنندگان بی مدعای این بخش موجب افزایش حجم ذخیره آب سد دوستی و باعث شادمانی قشر کشاورز شهرستان سرخس شد و مزید برآن جاری شدن سیلاب‎های کشف رود و مدیریت سیلاب ها برای جلوگیری از خروج از مرز و هدایت آن در انهار بتنی و سنتی شهرستان که بر خوشحالی کشاورزان افزون گردید.

دبیر نظام صنفی کشاورزان شهرستان سرخس در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس عبادی نژاد در مدیریت موفق در مهار و کنترل آب های سطحی، روان آب ها و سیلاب ها و حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان سرخس  تصریح کرد: این اهداف تحقق نمی یافت مگر به همت و تلاش همکارانتان در معاونت برنامه ریزی و بویژه تلاش و مدیریت ریاست اداره منابع آب شهرستان سرخس مهندس عبادی نژاد که با عملیاتی کردن لایروبی انهار قبل از جاری شدن سیلاب‎ها و بستر هدایت روانآب ها به داخل کشور و جلوگیری از خروج حجم زیادی از آب های سطحی و روانآب ها از مرز به طور مطلوب و بدون تخریب در اراضی کشاورزی و توزیع مناسب اب ستودنی است.

همچنین تلاش این عزیزان در راستای حمایت از کشت استراتژیک کلزار(دانه های روغنی)و مدیریت زمانبندی شده آب این کشت قابل ستایش است.

بنابراین از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی درخواست می گردد هر طور که صلاح می دانید از زحمات و مدیریت مهندس عبادی نژاد مدیر امور منابع آب این شهرستان و همکارانشان تقدیر شود تا ضمن فراهم شدن موجبات دلگرمی و سپاسگزاری شاهد تلاش و خدمت بی دریغ آنان در عرصه خدمت و تولید باشیم.»

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات