پایان عملیات بهسازی و بازپیرایی شهربازی پارک ملت

پایان عملیات بهسازی و بازپیرایی شهربازی پارک ملت

پایان عملیات بهسازی و بازپیرایی شهربازی پارک ملت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، لیلا نوروزی با بیان این مطلب اظهار کرد: مدیریت شهری در بازه تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام به استانداردسازی دستگاه ها، وسایل بازی، بهسازی، بازپیرایی محیط و تجهیز شهربازی پارک ملت کرده است تا فضای با کیفیتی در اختیار زائران و شهروندان قرار دهد.
وی افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون شهرداری مشهد مجموعه اقدامات خود را در چهار محور شامل محیطی، زیرساختی، تجهیزات و دستگاه ها، همچنین خدمات رفاهی عملیاتی کرده است؛ زیبا سازی گرافیک محیطی و محوطه آرایی، روشنایی، ایجاد فیبر نوری، استانداردسازی دستگاه های موجود و نیز نوسازی سرویس های بهداشتی و نمازخانه مجموعه شهربازی تنها گوشه‌ای از اقدامات شهرداری مشهد در این مدت بوده است.
سرپرست مدیریت توسعه خدمات و مدیریت دارایی های شهرداری مشهد با اشاره به تلاش های مدیریت شهری مشهد برای جلب رضایت گروه‌های مختلف شهروندان بیان کرد: در وضعیت جدید این مجموعه الزامات مورد نیاز افراد توان یاب و کودکان نیز با رعایت نکات فرادستی نظیر «شهر دوستدار کودک» و «شهر همگان» لحاظ شده است.
نوروزی خاطرنشان کرد: در پاسخ به رفع معضل همیشگی کمبود پارکینگ پارک ملت، پروژه بزرگ پارکینگ زیر سطحی آزادی در ضلع جنوبی این مجموعه در حال احداث است که پس از اجرای آن علاوه بر زیباسازی پیشخوان ورودی جنوب پارک، فضای مناسبی برای اتوبوس، خودرو شخصی، دوچرخه و... ایجاد می‌شود و سهولت در دسترسی مراجعه کنندگان به شهربازی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی در خصوص هزینه‌های اجرای این طرح اضافه کرد: تا کنون تمامی این اقدامات با هزینه ای بالغ بر سی میلیارد ریال توسط شهرداری مشهد انجام شده و مقرر گردیده تا این مجموعه پس از دستور ستاد ملی کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع با ویژگی های خاص خود از جمله وجود مرتفع ترین چرخ و فلک خاورمیانه و وسایل بازی متنوع و... برای خدمت رسانی به شهروندان و زائران بازگشایی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات