شوراهای اجتماعی محلات؛ مهم ترین نهاد و ساختار برای تحقق مشارکت  ...

شوراهای اجتماعی محلات؛ مهم ترین نهاد و ساختار برای تحقق مشارکت ...

شوراهای اجتماعی محلات؛ مهم ترین نهاد و ساختار برای تحقق مشارکت شهروندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا دانای سیج در بازدید شورای اجتماعی محلات از مرکز کنترل ترافیک در قالب سلسله برنامه های «شهربان» که توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد برگزار شده است، اظهار کرد : یکی از دغدغه های ما پیگیری این مطالبه دو سویه است تا به سهم خود بتوانیم آن را محقق کنیم زیرا شوراهای اجتماعی محلات مهم ترین نهاد و ساختار برای تحقق مشارکت شهروندی است.
وی افزود: شوراهای اجتماعی محلات مهمترین نهاد و ساختار برای تحقق مشارکت شهروندی است به همین دلیل با اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد وارد گفت وگو شدیم که نتیجه آن خلق رویداد بزرگ «شهربان» بود.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: طی این رویداد قرار است که شوراهای اجتماعی محلات از کلان پروژه های شهری که در راستای حل مشکلات شهری در حال فعالیت هستند اما شهروندان از آن اطلاعی ندارند، بازدید و رصد کنند.
دانایی خاطرنشان کرد: شوراهای اجتماعی محلات به عنوان چشم های اجتماعی و نظارتی مردم بر این پروژه ها نظارت دارند. ممکن است در بسیاری از مشکلاتی که رفع می شود، تلاش های مدیریت شهری مشهود نباشد و مردم از آن بی اطلاع هستند.
وی اضافه کرد: یکی از عمده ترین موضوعات و چالش هایی که مطرح می شود، ترافیک است که برای حل آن نیازمند یک مشارکت عمومی گسترده هستیم؛ در این راستا شورای اجتماعی محلات مناطق یک، هشت و ثامن که عمده ترین محلات و مناطق مواجه با معضل ترافیک هستند را به مرکز کنترل ترافیک دعوت کردیم تا از نزدیک شاهد تلاش های مدیریت شهری و تلاش در جهت کنترل مشکلات آن باشند.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات