دیدار مدیر جدید امورمنابع آب شهرستان طارم با رئیس دادگستری این...

در آخرین روز از هفته قوه قضائیه، مهندس مجتبی کریمی مدیر امور منابع آب شهرستان طارم با حجت الاسلام امیری رئیس دادگستری شهرستان طارم و نوری شیرازی دادستان این شهر، دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این دیدار که با هدف تقویت ارتباط بین امور منابع آب و دادگستری شهرستان تشکیل شد، وضعیت بحرانی منابع آب توسط مدیر امور منابع آب طارم، تشریح شد و بر لزوم برخورد با منابع آب غیرمجاز جهت حفظ کمیت منابع آب موجود و جلوگیری از تغییر کیفیت منابع آب تاکید گردید.

مدیر امور منابع آب، در این جلسه عنوان داشت: به منظور حفظ و احیاء سیستم قنوات و چشمه ها و لزوم ایجاد جریان پایدار در سرشاخه های این شهرستان و همچنین برخورد با تخلفات منابع آبی در شهرستان طارم نیازمند مساعدت و همراهی و همکاری هرچه بیشتر دادگستری این شهرستان هستیم.

وی افزود: جلسات آگاه سازی مردم به منظور جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز و برخورد با منابع غیرمجاز موجود در روستاهای این شهرستان بسیار مثمر ثمر خواهد بود و در این خصوص ریاست دادگستری و قضات شهرستان و همچنین نیروی انتظامی از ارکان اصلی و تاثیرگذار خواهند بود.

در ادامه این دیدار؛ حجت الاسلام امیری، ریاست دادگستری شهرستان طارم ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط امور منابع آب ، مسئله بحران آب را یادآوری و بر اجرای قانون در زمینه ی حفاظت از منابع آب شهرستان تاکید کرد .

وی، همکاری و تعامل متقابل بیش از پیش را  در زمینه ی حفاظت از منابع آب ضروری دانسته و بر حمایت مجموعه دادگستری در صیانت از منابع آب تاکید نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات