۸۲۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران شناسایی شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سهراب فلاوند" با اعلام این خبر گفت: آبفای غرب استان تهران مسئولیت تامین آب شرب شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد را بر عهده دارد و متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی در خصوص لزوم مدیریت مصرف بهینه از سوی شهروندان هم‌چنان شاهد هستیم برخی افراد متخلف و سودجو مبادرت به بهره‌برداری غیرقانونی از تاسیسات توزیع آب می‌کنند.

او افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز موجب آسیب به شبکه توزیع، هدررفت آب و تضییع حقوق مشترکان قانونی خواهد شد و طبق قانون، جرم تلقی می‌شود.

فلاوند در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده از سوی عوامل اجرایی آبفا در مورد متخلفان گفت: از ابتدای امسال ۸۲۵ رشته انشعاب آب غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده است که از این تعداد ۶۰۹ رشته پس از اخذ جرایم مربوطه تبدیل به مجاز شده‌اند و برخورد با این گونه انشعاب‌ها به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.

معاون درآمد و امور مشترکان آبفای غرب استان تهران تصریح کرد: به ‌منظور محاسبه دقیق میزان مصرف آب شرب مشترکان از ابتدای امسال بیش از ۱۰۳۳ دستگاه کنتور خراب تعویض شده است و این روند ادامه دارد.

او افزود: مشترکان در خصوص تعویض کنتور خراب هیچ‌گونه مبلغی نباید پرداخت کنند و این خدمت کاملاً رایگان است.

فلاوند خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در غرب استان تهران ۷۲۴ رشته انشعاب جدید آب و ۶۷ رشته انشعاب جدید فاضلاب نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات