رفع مشکل خطوط آبرسانی شهر ماکلوان فومن

رفع مشکل خطوط آبرسانی شهر ماکلوان فومن


رفع مشکل خطوط آبرسانی شهر ماکلوان فومن

رفع مشکل خطوط آبرسانی شهر ماکلوان فومن

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر امور آبفای فومن از تعویض شیر فشار شکن معیوب خطوط آبرسانی شهر ماکلوان و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب مناطق بالادستی این شهر نسبت به قبل از آن خبر داد.

وحید مهجور مدیر آبفای فومن با اعلام این خبر گفت: با بازدیدهای بعمل آمده و تست هیدرولیکی فشار شبکه شهر ماکلوان برای بررسی دلیل افت فشار شبکه و کمبود آب در برخی از مناطق بالادستی این شهر، با پیمایش انجام شده توسط همکاران واحد بهره برداری یک فقره شیر فشار شکن معیوب در خطوط آبرسانی شناسایی و با تهیه لوازم و اتصالات و نیروی مورد نیاز، باتوجه به شرایط خاص منطقه طی 2 روز کاری با تلاش همکاران واحد بهره برداری شهر ماکلوان نسبت به تعویض شیر فشار شکن معیوب اقدام شد.

مهجور با اعلام این مطلب که  پس از نصب شیر فشار شکن با تنظیم فشار در شبکه مشکل افت فشار مناطق بالادستی این شهر مرتفع شد، تصریح کرد: نصب یک فشار شکن دیگر نیز در دستور کار همکاران واحد بهره برداری قراردارد که انشالله با مهیا شدن لوازم مورد نیاز در اسرع وقت نسبت به نصب آن اقدام خواهد شد.

مدیر آبفای فومن برآورد هزینه تعویض شیر مذکور را 370 میلیون ریال عنوان کرد و اضافه کرد : این عملیات از محل هزینه های جاری و موجودی انبار تهیه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات